Kan ikke vedhæfte fil i Hjælp til tydning

Startet af Palle Buch Carlsen, 28 Okt 2010 - 18:03

Forrige emne - Næste emne

Palle Buch Carlsen


får hver gang denne fejlmedd.:

Upload folderen er fuld. Prøv venligst en mindre fil eller kontakt en administrator

min fil er på 98 kb og så vidt jeg kan se, må den være 132kb
Med venlig hilsen
Palle Buch Carlsen
Århus
Henvisning til indvandrerslægterne Kirschbaum, Gercken og Nouvel modtages med tak.

Georg Brandt Christensen

Jeg får samme meddelelse og min fil er kun på 42 Kb.

Jeg har forsøgt at uploade filer flere gange og får hver gang samme meddelelse selvom mine filer altid er mindre end de 128 KB der er den nye alt for lave grænse

M.v.h.
G. B. Christensen
M.v.h. Georg Brandt Christensen

http://igbc.dk

Slægter: Brandt, Refslund, Lautrup, Kristensen, Christoffersen, Stampe, Tvede

Thestrup-Bjørn

Jeg har også lige forsøgt mig - uden held.

Og min billedfil er efterhånden blivet superlille!


Jeg får samme meddelelse som tidligere nævnt - desuden fortælles det mig, at jeg allerede har sendt beskeden  :-\
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Kathrine Tobiasen

Problemet er erkendt, og hvis det kan være til nogen trøst, kan jeg melde ud, at der arbejdes på sagen.

De vedhæftede filer skal naturligvis kunne vedhæftes i den lovede størrelse - der bestemt ikke kan være mindre!
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.

Palle Buch Carlsen

Hej

Problemet er tilsyneladende løst. Det er i hvert fald lige lykkedes mig at vedhæfte en fil i "Hjælp til tydning"
Med venlig hilsen
Palle Buch Carlsen
Århus
Henvisning til indvandrerslægterne Kirschbaum, Gercken og Nouvel modtages med tak.

Arne Christiansen

Sidst i forrige uge var hjemmesiden ved at løbe tør for diskplads. Det har der været arbejdet på i løbet af ugen og da webmaster er på en kort velfortjent ferie er jeg ikke helt klar over om alle problemer med diskplads er endeligt løst. Foreningen har en enstrenget kommunikation til webbureauet for holde kommunikationen klar og entydig.
Jeg har til trods for dette taget springet og forøget pladsen til vedhæftede filer. 
Samtidigt har jeg øget loftet på vedhæftninger til 150 kB
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse