Tekst, der hopper i forum

Startet af Mette Fløjborg, 08 Okt 2010 - 23:23

Forrige emne - Næste emne

Mette Fløjborg

Hej i forum
Nogle har beskrevet, at de oplever at teksten 'hopper', når de skriver meget lange indlæg i forum.

Når du står på siden med fejlen skal du vælge: Side, Kompatibilitetsvisning i din browser. Så er problemet løst en gang for alle. (se vedlagte fil)

Fejlen er konstateret i browseren Internet Explorer 8. Ved brug af andre browsere, f.eks. Firefox er fejlen der ikke.

[vedhæfting slettet af admin]
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Leif Bærtelsen

... og så kan kompatibilitetsvisning iøvrigt også slås til eller fra ved at benytte knappen umiddelbart til højre for adressefeltet i browseren  8)
Leif Bærtelsen - 2670  - Legacy bruger

Thestrup-Bjørn

Jeg har lige redigeret et af mine indlæg i dag

- men det var sørme svært, for mens jeg skrev, hoppede teksten væk. Jeg skrev nærmest i blinde.


Der er intet i vejen, når jeg skriver længere indlæg - kun når jeg redigerer de allerede skrevne.



v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Kurt Stegger

Uanset om jeg i IE8 bruger kompatibilitetsvisning eller ikke, hopper teksten tilbage til toppen af billedet, hver gang jeg tilføjer et tegn "under kanten" af skrivefeltet.
Tegnene kommer fint med i teksten, men jeg skal scrolle for at se dem.

Ny form for blindskrift ;-) ?

Er det Forum eller mig, der kan løse problemet?

Venlig hilsen
Kurt Stegger

Arne Christiansen

Ja det er dødirriterende atskulle skrive blindskrift, specielt når man ikke kan :)

Nu er det vist afhængig af hvordan man har sat sin browser op at man har adgang til "Side" som Mette skriver men funktionen "Kompabilitetsvisning"kan findes under menupunktet "Funktioner" i Interner Explorer 8. 

Håber du finder ind til funktionen. Det virker for mig.
Venlig hilsen
Arne Christiansen
5230 Odense
Medlem af DIS-Danmarks bestyrelse

Kurt Stegger

Tak for svar.
Jeg brugte Bærtelsens tips med knappen i værktøjslinjen ved siden af Opdater-knappen. Det havde ingen effekt.

Nu har jeg føjet denne hjemmeside til listen over sider, der skal vises i Kompatibilitetsvisning. Og nu skynder jeg mig ned under kanten for at se, om det gør nogen forskel.
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
Det gjorde det! Så nu får jeg aldrig lært blindskrift ;-)
Tak for hjælpen til Arne Christiansen.