Karen Gerda Rasmussen f. Hansen - 1909 - Den kgl. fødselsstiftelse

Startet af Steffen Havshøj Hansen, 29 Nov 2012 - 16:17

Forrige emne - Næste emne

Steffen Havshøj Hansen

Hej

Så har jeg brug for noget hjælp til at læse igen!

Jeg har fundet min oldemors fødselsattest fra Den Kongelige Fødselsstiftelse, og kan læse at hun er født i en filial ved... (her stopper mine evner så!)

Men jeg har fundet nogle folk der muligvis kunne være hendes forældre, de har i hvert fald fået en datter der hedder Karen Gerda Johansen den 6/3/1909 som er min oldemors fødselsdato, hun står dog nævnt som Karen Gerda Hansen (ret tæt på). Så det jeg har brug for at få læst igennem af andre øjne er hvilken filial det er hun er født i, om det kunne være Oehlenschlægersgade da det er her Karen Gerda Johansen er født.

Håber der er nogen der vil hjælpe mig, med at finde ud af om de to er den samme kvinde!

Her er Karen Gerda Hansens fødselsattest:København, Sokkelund, Den kongelige fødselsstiftelse, 1908-10, opslag 119

Her er Karen Gerda Johansen med forældre: http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=2417559&searchname=polit_simple

Gitte Johansen

Hvis du går ind i Anna, 1912-1927, opslag 260, nr. 5 finder du hende konfirmeret.


Hun står stadig med en mor nr. 172b, så mon ikke hun er i pleje ved Johansen (Hellebækgade 17)
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Steffen Havshøj Hansen

Det går nok Gitte - det er mig der har dummet mig og ikke ændret overskriften, men tak for hjælpen alligevel :)

Steffen Havshøj Hansen

Tja eller også er Johansen hendes rigtige navn, men man har hørt forkert ved fødslen?