NæsteForegående ved flere sider

Startet af Erik Nielsen, 16 Okt 2010 - 08:45

Forrige emne - Næste emne

Erik Nielsen

Nu da der er kommet flere sider indlæg i de enkelte fora, så savner jeg i lighed med 'Det gamle' fora at der er en knap til Næste side og hvis man er på side 2 også en Foregående.
Der er så vidt jeg kan se kun mulighed for at vælge et sidenr.

Mvh Erik Nielsen
Med venlig hilsen
Erik Nielsen, Lystrup

Hans Poulsen

#1

Hej Erik

Din tankegang kan jeg ikke helt følge, og det er nødvendigvis ikke din fejl!

Dit problem genkender jeg ikke.

- Prøv at gå over på *Aneefterlysning* - forneden på siden kan du se, at der kan bladres mellem mange sider

- Stands op på anden side ved det indlæg, der hedder: "Hvor kom Jørgen Alexander Lohmann fra?"

Under det indlæg er der så mange svar, at det er nødvendigt at gå til side to, se siden forneden til venstre, hvor du kan trykke på 2 = side 2, og vil du tilbage til side 1, ja, så trykker du bar på 1.

Har jeg misforstået noget, Erik?
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Arne Feldborg

Det er to forskellige ting i snakker om.

Der Erik mener er selve emneoversigten (forsiden i hver gruppe om man vil), hvor han savner en mere tydelig og mere brugbar måde at bladre på. Der er kun de små tal øverst til venstre og ditto i bunden.
Eks: http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php?board=13.0

I samme forbindelse ville det være ønskeligt, om man kunne få vist et større antal poster pr. side, så man ikke skulle bladre så tit. Men jeg er ikke klar over, om denne mulighed er indbygget i systemet.?

Specielt er det irriterende, at selvom man besøger siden flere gange daglig skal man i nogle grupper ofte bladre een eller to gange bare for at se de nye poster.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Helge Bay

Hej Erik

Det er også min menig. Der mangler en "knap" med <<Forrige side  Næste side>>.

Og så har Mette så vidt jeg husker allerede tidligere lovet at "knappen" i nederste højre hjørne bliver ændret til <<Forrige emne  Næste emne>>. Ellers kan man let tage fejl.

Mvh.

Helge


Mette Fløjborg

Jeg har skrevet på min liste, at vi gerne vil have knapperne nederst til højre omdøbt til 'næste emne' og 'forrige emne', så man ikke tror, at de betyder 'næste side' og 'forrige side'.

Spring til næste/forrige side nederst til venstre er vel egentlig god nok, da der tydeligt står Sider: 1... Men skriften er lidt lille. Prøver at gøre det større.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Erik Nielsen

Det er ganske rigtigt, at jeg ikke mener at det er nok med at man kan vælge sidenr.
Når jeg kommer i andre Fora bl.a i forbindelse med mit professionelle virke, så findes der ud over sideangivelserne også en 'Forrige' og 'Næste' mulighed.
Det kan godt være, at den side man er på er markeret, men man tænker ikke nødvendigvis på, om  man nu er på side 4 eller 7 og hvad er så næste. Det kan man lade systemet om at finde ud af ved at bruge 'Næste' valget.

Mvh
Erik Nielsen
Med venlig hilsen
Erik Nielsen, Lystrup