Edvard August Schliebitz f. ca 1828 men hvor ??

Startet af preben nylander, 19 Jun 2011 - 20:48

Forrige emne - Næste emne

preben nylander


Jeg søger oplysninger om navnet Schliebitz. Hvor stammer det fra ??

Jeg søger oplysninger om edvard august schliebitz f. ca 1828 men jeg ved ikke hvor.

han dør 5. juni 1886 buddinge mark glasakse sogn sokkelund herred begraves 11. juni buddinge mark gladsakse sogn sokkelund herred

han blev gift med marthe christine christine christiansen 17. juni 1860 kildebrønde roskilde amt

hun er f. 8. september 1830 tryggelev sogn svendborg amt
dør 29. november 1914 esromsgade begraves  4. december skt stefans sogn københavn

de får børnene

carl august schliebitz
caroline christine schliebitz
johanne jensine schliebitz
eleonora dorthea schliebitz

Stina Kirkegaard Hansen

Her ses familien ved FT 1880. Det ser ud som om, du skal sydpå for at finde hans fødsel.

København, Sokkelund, Gladsakse, Buddinge By, Et hus, 119, FT-1880, C9678 Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Ane Kirstine Petersen 61  Enke Husejer, lever af sin jordlod  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Lauritz Christensen 32  Gift Husfader, Inderste, Arbejder ved Landbruget  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Johanne Olivia Olsen 23  Gift Hans Hustru  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Ane Marie Christine Christensen 5  Ugift Deres barn  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Petrine Olivia Christensen 3  Ugift Deres barn  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Carl Christian Christensen u 1  Ugift Deres barn  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Niels Peder Olsen 27  Ugift Arbejder ved Landbruget  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Edvard Slibis 51  Gift Husfader, Inderste og arbejder ved landbruget  Preussen
Marthe Kirstine Christensen 47  Gift Hans Hustru  Langeland
Carl August Slibis 16  Ugift Deres barn  Gentofte sogn, Københavns Amt
Johanne Jensine Slibis 13  Ugift Deres barn  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
Elnora Dorthea Slibis 8  Ugift Deres barn  Gladsaxe sogn, Københavns Amt
   
--------------------------------------------------------------------------------
V.h.
Stina

Inger Buchard

Jeg tror, du også skal lede efter efternavnet Schliewitz, når du går i gang med de internationale søgedatabaser som www.familysearch.com og http://meta.genealogy.net/

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

preben nylander




Hej inger


jeg har prøvet at søge på FS men har ikke fundet noget brugbart i min søgen på nanvet schliebitz.det andet site du nævner har jeg ikke hørt om før så det vil jeg prøve

tak for oplysningerne

mvh
preben