1. Hvis jeg tilknytter en for stor fil får jeg meddelelse om det. Når jeg bruger Tilbage for at få tilknyttet den rigtige fil og trykker Send for jeg besked om at denne meddellelse allerede er i gang. Jeg accepterer og går tilbage til det pågældende fora.
Min besked er væk.
Jeg mener ikke at have set dette problem omtalt før. Men efter at have kigget nærmere på det må jeg med skam melde, at de to testopsætnigner af SMF jeg selv har liggende faktisk også opfører sig sådan.
Og den ene af de to opsætninger mener jeg faktisk er en umodificeret standardopsætning. Det kunne tyde på, at der er tale om en generel fejl i SMF og ikke bare i den opsætning vi kører med.
Er der andre der har lignede erfaringer (SMF ver. 1.1.11 - 1.1.12)?
Men under alle omstændigheder burde det ikke være sådan. Jeg må se hvad jeg kan finde ud af.
Hvad gør jeg forkert. Problemet er rapporteret for ca. ½ år siden.
Det må så være forbigået min opmærksomhed. Har du en henvisning.?
Noget andet er så, at der tilsyneladende også er en fejl med visningen i Firefox, nemlig at linket "Flere vedhæftninger" ligger oven i knappen "Vælg fil". Hvordan ser andre det i Firefox?
Det andet du spørger om er vel allerede besvaret med et forslag til hvordan man kan komme uden om problemet. Jeg vender evt. tilbage med yderligere senere.
Men helt generelt gælder det jo, at hvis man bruger browserens tilbagepil så kommer man jo ikke bare et trin tilbage, men tilbage til den side man var på før - og det er jo ikke altid lige netop det man ønsker.