Distræf hvor længe?

Startet af Carsten Hansen Eeg, 02 Nov 2010 - 16:02

Forrige emne - Næste emne

Carsten Hansen Eeg

Jeg er lige blevet godkendt (1. nov) med mit bidrag til basen, har fået kode, hvor længe går der til jeg kan se mere og klatre i basen???????

Ove Blach

Hej.

Du har så fået en mail fra Ruben Højmark med en fil i bunden af denne fil finder du dit nummer og  din kode

User name: md0xxxx        Password: xxxxxx

MVH Ove Blach 9240
ogb@mail.tele.dk http://www.o-blach.dk

Carsten Hansen Eeg

ja den har jeg fået og kan godt logge ind, men kan ikke se mere end som gæst?

Ove Blach

Hej.

Gå i Værktøjer og der ind i Distræf klik der på herefter i Søg i Distræf. Her skal du bruge dine koder som jeg viste første gang.
MVH Ove Blach 9240
ogb@mail.tele.dk http://www.o-blach.dk

Carsten Hansen Eeg

det har jeg gjort og er logget ind med disse men kan stadig ikke se flere oplysninger eller klatre

Ove Blach

Hej.

Skriv et efternavn i det feldt der er markeret rødt og klik på søg
MVH Ove Blach 9240
ogb@mail.tele.dk http://www.o-blach.dk

Carsten Hansen Eeg

jada, jeg får da navnelisterne vist men kan ikke se hvem der har lagt oplysningerne eller klatre i navnene

Ove Blach

Hej.

Længst ude til høj er der nogle nummerer hvor du kan se om dit nummer er med, det er blåt.

Distræf bliver opgarderet en pr mdr.
MVH Ove Blach 9240
ogb@mail.tele.dk http://www.o-blach.dk

Ruben Højmark Jensen

Carsten Hansen Eeg

Den 29. oktober 2010 får du tilsendt medlemskoder til DIStræf.

Den 1. november 2010 får du DIStræf svar og samtidig bidragskoder til DIStræf.

I betragning af, at arbejdet er frivilligt arbejde, kan sagsbehandlingstiden ikke beskrives som urimelig lang.

Opdatering af DIStræf sker normalt en gang pr. måned, gerne omkring den første i måneden.

Der går ca. 4-5 timer med at lave en internetfil af de indleverede bidrag, og efterfølgende at gøre materialet søgbart på Internettet.

Så du har været heldig ikke at skulle vente til den næste første med at få svar.

Med venlig hilsen

Ruben Højmark
DIStræf koordinator 

Carsten Hansen Eeg

ok. så skal jeg regne med at kunne klatre om en måned omk den 1.st december. da jeg kan se at siden er blevet opdateret 1. november.
mvh Carsten Eeg

Ruben Højmark Jensen

Carsten Eeg

Du kan klatre nu.

Din fil er med i opdateringen d. 1. november.

Nu var din fil ikke så stor igen (13KB), så der er ikke store muligheder for ræf.

MVH

Ruben Højmark
DIStræf koordinator

Carsten Hansen Eeg

#11
Jeg har lige været logget på DIS træf igen og fundet nogen af de aner jeg har oploade til basen. der er stadig ingen oplysninger, andet end som hvis jeg var gæst og jeg kan ikke klatre nogen steder hen.
ps. vil da lige se hvordan det virker inden jeg oploader alle mine aner ;)

mvh Carsten Eeg

Ruben Højmark Jensen

#12
Carsten Eeg

Efter at have logget dig på DIStræf og foretaget et søg, står der nu FAMILIE yderst til højre?

Har du prøvet at klikke på FAMILIE?

Ved klik på FAMILIE fremkommer en familieoversigt. Hvor navnene er fremhævede er det muligt at klikke på dette, og dermed mulighed for at klatre.

For god ordens skyld: Frivilligt arbejde kan tage tid.
Som det fremgår af DIStræfs hjemmeside - svar fra DIStræf.

Normalt tager det 2-3 uger før svar fra DIStræf kan forventes; lidt længere i ferieperioder.

Så du har åbenbart timet indsendelse af dit indlæg godt, siden du får svar, ikke efter 2-3 uger, men 2-3 dage.

Så hvorfor er du så utålmodig?

Tak for indsatsen vil være mere velkommen.

MVH

Ruben Højmark

Carsten Hansen Eeg

Rolig Ruben... jeg stillede bare et spørgsmål hvorlænge det tog...
og til dit spørgsmål om der er noget nr eller oplysninger ude til højre som der er fremhævet..så er svaret nej .....der er ikke...
det er det mit spørgsmål går på.....jeg kan ikke se nogle oplysninger eller klatre...så spørger jeg bare hvor lang tid der går...det er ikke for at gøre dig sur :)

Henrik Poulsen

#14
Hej Carsten...

Hos MyHeritage.com tibyder vi at lægge din GEDcom ind i vores mange slægtdata. Du kan selv printe lister over sammenfald i dit slægtstræ og du kan printer rapport over din slægt.

Det er on-line opdateret 24x7. Skriv til mig hvis det har din interesse. Det er en gratis service.

Mette Fløjborg

Kære Henrik

Vær venlig STRAKS at genindtaste dit fulde navn og din korrekte email i forum. I modsat fald vil du blive udelukket fra forum uden yderligere varsel.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Henrik Poulsen

Hej Mette ....

Rart med den kærlige omgangstone. Oplysningerne var faktisk sat, men det blev åbenbart ikke gemt før jeg loggede ud og ind igen.

Mette Fløjborg

Ja, undskyld tandsættet, men her ramte du en øm tå, vi vil ikke acceptere anonymitet i dette forum. Tak for rettelsen.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk