Nyheder: Forum

spilleregler

Aktuelt Foreningen Forum Kilder Værktøjer Andet

Hjælp Søg

Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Hjælp til at finde familie i England  (Læst 242 gange)
Hanna Hansen
Bruger

Beskeder: 8

« Dato: Søndag 13 05 2012, 17:29 »

Hjælp til at finde familie i England

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde efterkommere hos Georg Henry Mee f. 18/12/1922 í Derby Derbysher England, død 30/5/1984 som var gift med Frances, de havde børnene Robert og Lyndi Mee

Venlig hilsen
Hansia
Logget
Eva Morfiadakis
Medlem

Beskeder: 4.237

« Svar #1 Dato: Søndag 13 05 2012, 18:04 »

Du efterlyser levande personer vilket man inte gör på släktforskningsforum.
Du får här en länk: http://www.192.com/atoz/people/mee/robert/

Att finna levande personer i England är ofta jättesvårt.

Eva M
Logget

Eva M
Hanna Hansen
Bruger

Beskeder: 8

« Svar #2 Dato: Tirsdag 15 05 2012, 07:22 »

Hey Eva M.
At finde levende i England personer var meget let
Gjorde et forsøg at skriva et opslag  på siden "Find your relatiives in Denmark" der fik jeg hjælp hvordan jeg kunne komme videre, i min søgen efter min familie i Englland, som jeg allerede har fundet,og kommet i kontakt med Smiley

Vh
Hansia
Logget
Eva Morfiadakis
Medlem

Beskeder: 4.237

« Svar #3 Dato: Tirsdag 15 05 2012, 09:03 »

Ja, jag såg din tråd på det andra forumet. Jag tror att du hade tur att dina släktingar inte hade gjort sig "hemliga". För några år sedan letade jag efter en person i England. Jag hade en gammal adress från 1990-talet. Personerna hade flyttat från adressen. I flera månader letade jag på olika ställenoch la ut efterlysningar. Sen var det en person med en CD med electorial rolls som hjälpte mig. Mina personer hade "opted out" från electorial rolls men personen med CD skivan kunde finna en granne. Där hade jag tur. Jag fann sen grannens telefonnr. och ringde dit. Mina personer hade flyttat men grannen visste vart. Så till sist fann jag dem.

Eva N
Logget

Eva M
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: