Jeg ved heller ikke hvordan den er opbygget, men jeg har ingen gæstebog. Hvordan man har fundet frem til min personlige e-mail adresse, der ikke fremgår direkte på hjemmesiden, er en gåde.
Hvis man klikker sig ind på en person i din database, kan man foreslå ændringer. Fx her:
http://www.ravnskiaer.eu/suggest.php?enttype=I&ID=I1476&tree=tree1, og det er den mulighed, spammeren/spammerne har benyttet sig af.
Jeg har forøvrigt fået en ny mail af samme kaliber, efter jeg slettede den første! Vil det give mening at kontakte min "host" og orientere om disse mails? Jeg har lidt på fornemmelsen, at der kommer en ny, når jeg sletter den sidste.
De kan ikke stille meget op. Problemet skyldes en "svaghed" på din egen hjemmeside - altså det, at spammere kan udnytte forslags-funktionen.
Jeg ved ikke hvordan min mail står. Det må min bonussøn kigge på, han ved mere om den slags. Jeg har vist fået stoppet strømmen ved hjælp af spam knappen. I hvert fald for denne gang.
Jeg kan ikke anbefale, at du bruger Yahoos spam-anmeldelse i dette tilfælde. På den måde vil Yahoo anse alle forslag til rettelser på din hjemmeside som spam, hvilket kan betyde, at reelle henvendelser også ender i spam-mappen.
Som nævnt har jeg oplevet det samme nogle gange. Indtil nu har jeg typisk fået to-tre meddelelser i løbet af meget kort tid, hvorefter der er gået uger/måneder imellem yderligere spam. Spam-angreb af den slags kommer typisk i bølger. Pt. sletter jeg manuelt spam-meddelelser af denne type, som de kommer. Hvis det en skønne dag eksploderer og vokser mig over hovedet, så vil jeg overveje at lukke for forslags-funktionen på min hjemmeside.
vh Kenneth