Hvor er Elisa Kristine Grell Hansen......

Startet af Elin Greel Paulsen, 05 Sep 2012 - 19:01

Forrige emne - Næste emne

Elin Greel Paulsen

Jeg søger Elisa Kristine Grell Hansen født den 25051914 i Vålse - Vålse sogn - Maribo Amt. Datter af  Eli Theodor Konstantin Grell Hansen og Andrea Grell Hansen.

Elisa er i Folketællingerne i hhv 1925 og 1930 i Saxkøbing og i Vålse kirkebog 1933 hvor hun føder en datter Inge Merethe Grell Hansen. Elisa står som ugift og der er ikke oplyst nogen barnefader.

Mon nogen kan hjælpe mig -  jeg vil gerne vide hvor Elisa rejste hen da hun forlod Vålse sogn.

Venlig hilsen
Elin Greel Paulsen (min morfar er Elisas far - Greel er nu blevet til Grell for Elisa pga skrivefejl i kirkebogen i Vålse sogn)



Bjarne Nielsen

Hej Elin

En lille brik som du måske kan bruge. Inge Merethe bliver konfirmeret i Vålse sogn den 13/4 1947 ( opslag 83).

Her er angivet hendes mors navn men også navnet på plejeforældrene.Det siger selvfølgelig ikke noget om, hvor Elisa befinder sig og hun kan teoretisk være død.

Venlig hilsen
Bjarne Nielsen

Elin Greel Paulsen

Hej Bjarne

Tusind tak for din mail. Jamen jeg har tænkt det samme. Og jeg har ledt i mange sogn omkring Vålse og sydlige sjælland med store hospitaler....og jeg har ledt på findengravsten......men nej......alle spor ender i Vålse i 1933.
Ved du om man kan få indsigt i gamle folkeregisterblade????

Vh og mange tak for dit svar....Elin

Mette R Francke

Hei

Har du prøvd å kontakte ditt lokale borgerservicekontor ?

Hvis Elisa levde i 1968 , har hun fårr ett cpr.nr.

Jeg tror at via dette kan du finne ut mer om henne.

Dette koster rett under 60 kr.

Mette
Mette R Francke

Elin Greel Paulsen

Hej Mette

Du kan tro jeg farer derover på mandag....Åhhh...jeg har ledt så mange timer efter Elisa og vil så gerne finde ud af hvor hun er blevet af. Men det kender I sikkert Begge - både du Mette og du Bjarne.

Tusind tak for jeres hjælp......Bedste hilsner fra Elin