Vielse mellem Inga Kirstine Nielsen & Richard Skov ( Glostrup )

Startet af Linda Bolinder, 18 Jan 2013 - 22:19

Forrige emne - Næste emne

Linda Bolinder

Jeg har søgt efter vielsen mellem Inga Kirstine Nielsen ( født 25. august 1929 ) og Richard Skov ( født 28. maj 1928), som begge var bosat i Glostrup
De fik udenfor ægteskab datteren Kate i oktober 1946, og er efterfølgende blevet gift mellem 1947 og 1953, men det har desværre ikke været muligt at finde deres vielse nogen steder. Inga Skov døde i 1995 og  Richard i 2005 eller 2006.

Håber nogen kan hjælpe mig

På forhånd tak


Linda

Alice Oppenheim

"nogen steder"...? Har du også søgt mellem borgerlige vielser?

Linda Bolinder

Kan man se borgerlige vielser i Glostrup på nettet eller skal man på Rigsarkivet ?

Linda Bolinder

Citat fra: Linda Bolinder Dato 18 Jan 2013 - 22:19
Jeg har søgt efter vielsen mellem Inga Kirstine Nielsen ( født 25. august 1929 ) og Richard Skov ( født 28. maj 1929), som begge var bosat i Glostrup ved vielsen
De fik udenfor ægteskab datteren Kate i oktober 1946, og er efterfølgende blevet gift mellem 1947 og 1953, men det har desværre ikke været muligt at finde deres vielse nogen steder. Inga Skov døde i 1995 og  Richard i 2005 eller 2006.

Håber nogen kan hjælpe mig

På forhånd tak


Linda

Gitte Johansen

Hej Linda


Hvor ved du fra, at det skal være mellem 1947 og 1953.


Hvis det er en fødsel, der sker i 1953, står der så ikke en vielsesdato?


Du skal ikke skrive navn, hvis det er en fødsel, kun hvor.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Leif Thor Olsen

Hej Linda.

Du har de to ægtefællers dødsdatoer? Hvad ved du om begravelserne? Dødsannoncer? Hvad står der i begravelsesprotokollerne? Hvilke oplysninger har folkeregistret? Oplysninger fra de sidste koster kr. 52 pr.person.

Mvh. Leif

Linda Bolinder

#6
Hej Leif

Nej jeg har desværre ikke de eksakte dødsdatoer, jeg ved at Inga døde i januar 1995 i Glostrup og Richard døde mellem 2004-2007 også i Glostrup.
Deres datter Kate er født 11.10.1946 på Rigshospitalet og iflg KB er de ikke gift da Kate bliver døbt i Glostrup Kirke.

Iflg oplysninger fra min øvrige familie blev de gift en del år efter at Kate blev født, men jeg har ikke kunnet finde vielsen.

Linda

Linda Bolinder

Citat fra: Linda Bolinder Dato 18 Jan 2013 - 22:19
Jeg har søgt efter vielsen mellem Inga Kirstine Nielsen ( født 25. august 1929 ) og Richard Skov ( født 28. maj 1929), som begge var bosat i Glostrup. Begge var fremt til deres død bosat i Glostrup.
De fik udenfor ægteskab datteren Kate i oktober 1946, og er efterfølgende blevet gift mellem 1947 og 1953, men det har desværre ikke været muligt at finde deres vielse nogen steder. Inga Skov døde i 1995 og  Richard i 2005 eller 2006.

Håber nogen kan hjælpe mig

På forhånd tak


Linda

Leif Thor Olsen


Når du kender deres fødselsdata, kan du få oplyst deres dødsdata - efter 1968 - på folkeregisteret i hvilken som helst kommune formedelst 52 kr., tror jeg det er.

Mvh. Leif

Kate Nielsen

Hej Linda

Du skriver: Deres datter Kate er født 11.10.1946 på Rigshospitalet

Nej, hun er født på Fru Frandsens fødeklinik, Sofielundsvej 23 i Glostrup - og det kan jeg se på adressen i Fødested: Glostrup By og Sogn, Sofielundsvej 23 og at det er Fru Frandsens Fødeklinik ved jeg fordi både min bror og jeg er født dér.

Med venlig hilsen
Kate Nielsen 

Linda Bolinder

Tak Kate, ja det kan jeg se, jeg ved ikke hvorfor at jeg har fået oplyst at hun er født på Rigshospitalet, måske fordi de fleste af børn udenfor ægteskab er født der  ???