arne Pelsen

Startet af Poul Erik Pedersen, 25 Jan 2011 - 01:06

Forrige emne - Næste emne

Poul Erik Pedersen

Jeg søger herigennem oplysninger vedrørende min far Arne Pelsen Født 23-4-1024 i Smidstrup på Sjælland. Jeg er hans søn født 1-3-48 i Tveje Merløse

Henrik Poulsen

Hej Poul Erik...

Stop med at poste her  :) det skal i aneefterlysninger.

Læs indlæg om fordan du skriver indlæg. Det er et af de første inlæg i det board.

Tine Susanne Olsen

hejsa
har du prøvet at kontakte nogen med det efternavn de må da vide noget . er vidende om at der er pelsenslægt  på midtsjælland så prøv at kontakte dem.
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Poul Erik Pedersen

Hej Tina

Har prøvet, at kontakte dem på min fars side, men da jeg er adoptivbarn render men hovedet i mod en mur.
Min søn startede en efterlysning i 2005 og derigennem fandt jeg en broder. Fik  kortfattet at vide, at jeg har en broder og søster mere, men så sluttede det. Har prøvet igen, men uden svar. Så er det jo ikke nemt Jeg selv er fra den 1.3.48

Kærlig hilsen og tak for hjælpen
Poul Erik :)
Citat fra: Tine Susanne  Olsen Dato 25 Jan 2011 - 02:04
hejsa
har du prøvet at kontakte nogen med det efternavn de må da vide noget . er vidende om at der er pelsenslægt  på midtsjælland så prøv at kontakte dem.


kurt bech

#4
Hej.

Jeg gik i skole med en Pelsen i Nivå Frederiksborg amt omkring 1963-64
Han er sikkert født omkring 1950, jeg har dog erfaret siden at han måske døde som ret ung

Du kan prøve at søge gennen Familie direktoratet, der har jeg fundet en søster til min kone, det var bøvlet men det lykkedes

Vh Kurt

Poul Erik Pedersen

Det vil jeg prøve. Det er jo ikke nemt når man ved, at man har familie og ikke kan få hjælp fra dem

med venlig hilsen og tak for hjælpen
Poul Erik

Anne Mortensen

Som jeg skriver til dig i dette link er det noget rod at du har skrevet flere indlæg om samme emne.
http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,7041.0.html
------------------------------

Har du overhovedet læst mit svar i ovennævnte link ?
------------------------------
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Poul Erik Pedersen

Jeg forstår ikke hvad du mener med noget rod og undskylder mange gange, at jeg er kommet til at lave et indlæg ???
Poul Erik