Mine indstillinger Ny bruger
Kodeord
Sektioner
Handlinger tilknyttet webside
Forside / Foreningen / Om foreningen / Generalforsamling / Generalforsamling 2016

Indkaldelse til generalforsamling i DIS-Danmark 2016

udløbet
— Arkiveret under

Best Western Hotel Fredericia (Kronprins Frederik) er i år rammen om dette års generalforsamling

Før generalforsamlingen vil der som sædvanligt være mulighed for at deltage i en rundvisning og efterfølgende i en let anretning til frokost.
Der er gode parkerings forhold

Dagens program ser således ud:

Kl. 10:00 - 12:15 Rundvisninger Start: P-Plads-Nord, Norgesgade.

Kl. 12:15 - 13:00 Frokost og indgang til generalforsamling.
Kl. 13:00 - 16:00 Generalforsamling

Der vil blive en kaffepause ca. midtvejs i generalforsamlingen. Du er velkommen til at tage en ledsager med til rundvisningen og frokost. Generalforsamlingen er kun for betalende medlemmer af foreningen.

Rundvisning og forplejning er gratis for medlemmer.
For ikke-medlemmer koster deltagelse i rundvisninger og frokost 150 kr. Betalingsformular kommer frem når der er tilmeldt.

Inden generalforsamlingen har du lejlighed til at følge en halvanden times vandring i byen, ledet af en kyndig guide. Indhold i de 2 ture, er Militærhistorie eller Fokus på Trossamfund. Turene starter begge kl. 10 fra parkeringspladsen i Norgesgade Nord, hvor man kan holde frit. Du må bare vælge mellem de to rundvisninger når du tilmelder dig

Bybusserne nr. 1 og 6 kører fra byen ud forbi hotellet, men vi vil opfordre medlemmer med bil til at hjælpe medlemmer uden bil med kørelejlighed. Brug evt. DIS-Forum til at komme i kontakt med hinanden.

Hvis du vil deltage i en af rundvisningerne før generalforsamlingen, samt deltage i den lette frokost skal du tilmelde dig. Dette skal ske senest 20. marts 2016.

Tilmelding til generalforsamlingen alene er ikke obligatorisk, men det letter planlægningen af arrangementet hvis du tilmelder dig.

Der er lukket for tilmelding til rundvisninger og frokost, medbring selv det fornødne

Bemærk at du skal være logget på som medlem for at kunne tilmelde dig samt læse bilagene. Hvis du er medlem, men ikke kan logge på som medlem, skal du kikke her

Starttidspunkt:
02/04 2016 10:00
Sluttidspunkt:
02/04 2016 16:00
Deltagere:
Alle medlemmer af DIS-Danmark er velkomne.
Pris for ikke-medlemmer:
Arrangementets adresse: