Hvor blev min tipoldefar født

Startet af Ann Bengtsson, 04 Mar 2013 - 19:51

Forrige emne - Næste emne

Ann Bengtsson

Jeg prøver at finde ud af om jeg har svenske aner, da jeg hedder Bengtsson til efternavn. Desværre er jeg gået i stå ved min tipoldefar Esbjørn Bengtsson født 14 juni 1860, da jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvad by/sogn han er født i. Han er far til min oldefar Arthur Levelius Bengtsson født 9. januar 1888 i skt Johannes Sogn.

Håber nogen kan hjælpe mig?
MVH Rie Bengtsson

Jesper Skov

Husk at angive sted.

Er det denne familie ?

kbhv, København (Staden), Peder Skrams Gade (Ulige numre), Kjøbenhavn Øster Kvarter, Peder Skramsgade 7,matr.415 Sidehus Opg.N.4 4.Sal, 4, FT-1885, D2324
Esbjørn Bengtsen 24  Gift Husfader Skrædersvend Sverige
Else Bengtsen 24  Gift Hustru  Sverige
Peter Pilblad 27  Ugift logerende Snedkersvend Sverige
Nicolai Bojsen 24  Ugift logerende Snedkersvend Slesvig
Hedvig Nielson 19  Ugift logerende Syerske Sverige


Med venlig hilsen

Jesper Skov


Jesper Skov




Vivi Winther

Hej Rie, undskyld jeg kaldte dig Ann  :( har  da ikke været særlig vågen Velkommen her i forum  ;), så lige du var ny herinde, jeg håber du ser opslagene og kan bruge dem.

Held og lykke

Mvh

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

Henke Christensson

Citat fra: Ann Bengtsson Dato 04 Mar 2013 - 19:51
Jeg prøver at finde ud af om jeg har svenske aner, da jeg hedder Bengtsson til efternavn. Desværre er jeg gået i stå ved min tipoldefar Esbjørn Bengtsson født 14 juni 1860, da jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvad by/sogn han er født i. Han er far til min oldefar Arthur Levelius Bengtsson født 9. januar 1888 i skt Johannes Sogn.

Håber nogen kan hjælpe mig?
MVH Rie Bengtsson


Jag vet Esbjörn Bengtssons föräldrar, min fars mor mor var syster till Esbjörn Bengtsson.

Vivi Winther

Hej Henke, prøv at send en email til Rie jeg kan se hun ikke har været online siden marts 2013, du skal blot trykke på kuverten under hendes navn så skulle hendes email komme frem.

Mvh

Vivi

"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"