Jagten på en far

Startet af Frank Christiansen, 27 Sep 2015 - 09:20

Forrige emne - Næste emne

Frank Christiansen

Hey jeg er på jagt efter min venindes far fordi hun snart gerne vil møde ham  hvis det self a muligt

håber jeg har lagt det rigtigt og i har mulighed for at hjælpe

det her er Alle de infomationer som hun har



Jeg har ikke så forfærdelig mange informationer om ham, men jeg ved, at han dengang - for 21-22 år siden - hed Reza (Khan/Kahn) og er den dag i dag omkring 58 år gammel. Han er fra Pakistan, og han boede på daværende tidspunkt på en sidevej til Istedgade i Kbh med sin fætter, Ali. Jeg ved, at han tidligere havde været gift med en dansk kvinde, og de fik sammen to børn, Maria og Daniel, jeg ved dog ikke, hvor gamle de er, desværre.
Jeg har også fået fortalt, at han har en bror, der dengang boede i Danmark med hans pakistanske kone, og de havde sammen adopteret et barn fra Pakistan til Danmark.

og hun er fra 2. maj 1994 det er Ca. 21 år siden

Anne Mortensen

Læs her:
https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,24.0.html

bl.a.

Bemærk, at oplysninger om nulevende personer (dvs. personer, født indenfor de sidste 100 år, hvis dødsåret ikke kendes) ikke bør videregives på nettet og altså heller ikke her i Forum.
Hvis du har brug for en sådan oplysning, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.

--------------------

Vedkommende må have et CPR.nr og kan søge gennem Borgerservice - koster ca. 75, -.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770