Et sted / forum til at dele 'sjove historier' ?

Startet af Søren, 10 Okt 2015 - 13:02

Forrige emne - Næste emne

Søren

Jeg har fundet et stykke papir på mine forældres loft med en Emil Müller (1863 - 1928), hvorpå der står 2 'sjove' historier. Jeg tænkte om der var et sted her i forummet hvor man kan dele nogle sjove historier?
Jeg mindes at have set et sådan forum før, men det lader ikke til at jeg kan finde det mere :/

Anne Mortensen

Hej

Under: For medlemmer (kun medlemmer kan læse og skrive)
er Forum:  Slægtshistorier
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Mikkel Eide Eriksen

Hej Søren

Jeg har en tråd kaldet "hvad præsten dog skriver" med små sjove eller mærkelige ting man støder på i de gamle kilder. Måske dine historier passer ind der?

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,87202.0.html

mvh
Mikkel
Interesse: alt Gilleleje plus Lindberg/Humble (SE/DK) Svane (Mors) Behringer (Alsace/DK/NO) Bortvig/Fleischer (Lolland)

Hjælper gerne med Sverige: https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,153986

Lise Østerberg Bahr

Hej.

Jeg har pludselig sorte 4-kanter med sort X i i stedet for de gule firkanter 4-kanter  begge sider af teksten på forum´ ???

MVH
Lise Østerberg Bahr

Verner Bentsen

Hvordan kan du se et sort X i en sort firkant  ???

Verner

Tine Susanne Olsen

ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Lise Østerberg Bahr

#6
Hej , nå, ok.


Jeg har egentlig også som medlem, blot brugt de få fora og ikke de mange - jeg kunne - fik heller ikke søgt det jeg kunne.

Min slægtsforskning må videregives til andre i familien, senere, hvis de har interessen.


Jamen det var i går ændringen indtrådte !

MVH
Lise

Tine Susanne Olsen

Lise kontakt Arne Feldborg så du kan få dine rettigheder igen
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Lise Østerberg Bahr

#8
God morgen.

Nu ser det normalt ud igen. Det kan meget vel være noget i mit eget system der er sket noget med, - ikke nogen beklagelse - blot en undren.
Måske noget med en pludselig meddelelse fra Google  ??? eller noget andet i den stil.

Godmorgen
Lise

Tine Susanne Olsen

lise du står stadig som bruger du står ikke som medlem
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Lise Østerberg Bahr

#10
Hej.

Ja, jjeg er bare bruger.

Jeg meldte mig ud, efter at jeg var blevet frataget muligheden som medlem, at skrive indlæg, i en periode; nogle havde klaget over mine indlæg m.v.

Det var netop i den periode jeg modtog privat henvendelse der gav mig et stort fremskridt i en gren af min slægtsforskning dengang for et par år siden.

Da jeg ligesom andre, ikke har gjort fuldt brug af de ting man kunne/kan i forvejen, (opslag  i udlandet -m.v. som medlem -) og har siden "bare" været almindelig bruger af forum, som dog overvejende, har bragt en masse godt til min slægtsforskning - mange rare søde hjælpere herinde - tak til dem.

Jeg har dog stadig en del huller  hist og pist -  ;)

Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr

Tine Susanne Olsen

ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr