En Jensen familie i Udbyover med 7 børn, hvor ?

Startet af Susanne Riis , 11 Okt 2015 - 11:37

Forrige emne - Næste emne

Susanne Riis

Jeg må simpelthen give op og håber nu at der er nogen som har mere hovedet oven vande end jeg har.

Jeg har en familie Jensen i Udbyneder sogn i FT 1925, hvor børnene er født i Udbyover. Jeg kan simpelthen ikke finde dem! Der er ikke noget, der hedder udbyover sogn. Jeg har ledt i Udbyneder og Kastbjerg sogne, fordi udbyover må være en del at Udbyneder-Kastbjerg pastorat. Og i  folketællingerne er Udbyover en del af Udbyneder sogn.

Hvorfor kan jeg så ikke finde børnenes fødsel i Udbyneder??

FT 1925:
https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?epid=16969292#92470,15339517 opslag 79 familie 11

I FT 1930 står der at familien har 7 børn og en død! Men om jeg kan finde de fødsler ???

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?epid=16972563#102931,16264552 opslag 37 familie 7
Kan nogen hjælpe mig på vej?

/Susanne

mvh
Susanne Riis

forsker i slægterne Riis, Kagstrup, Kolding, Pedersen,Brøchner og Gjørup

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Susanne Riis

Hej Gitte,

Tusind tak for hjælpen. Jeg har kigget i de 2 sogne, men jeg må simpelthen have stirret mig blind. Jeg startede med at kigge efter konfirmationer, for det lå tættere på 1925/1930, så jeg var mere sikker på at finde nogen af dem.  Det var bestemt ikke tilfældet. Så tog jeg de 3 børns fødsler som jeg kendte fra FT'erne, men der er jeg så åbenbart løbet sur i det.

Det var godt med nogle friske øjne. Jeg er mere overbevist nu om at de SKAL være der.


Jeg bladrer mig slavisk igennem igen for at se om jeg kan finde resten af børnene.
mvh
Susanne Riis

forsker i slægterne Riis, Kagstrup, Kolding, Pedersen,Brøchner og Gjørup