.NET Framwork

Startet af Kaj Larsen, 08 Mar 2011 - 09:35

Forrige emne - Næste emne

Kaj Larsen

Hej

Dette falder måske udenfor DIS området.
Men jeg har Microsoft.NET Framwork på min PC I flerer versioner V1, 2, 3, 3,5, 4. med opdateringer og Danske sprogmonduler,har jeg brug for dem alle, eller kan jeg fjerne de første, uden at få problemer. Lige som vi kunne med JAVA.

Kaj Larsen


Henrik Poulsen

#1
Du bør lade alle dine .NET versioner blive som de er, da du kan have programmer som bruger v4 og andre v3.5 elle v.3.0.

Hvis du afinstallerer det vil du automatisk blive bedt om at installere dem igen når et program skal bruge den pågældende .NET version.

Rent teknisk er .NET 4.0 ikke en ny version af .NET 3.0 men et helt nyt program.

Kaj Larsen

Hej Henrik

Tak for dit svar, jeg lader alle versioner blive, selvom de fylder en hel del.

Mvh.
Kaj Larsen

Eddy Foverskov

Hej
Jeg har for et halvt år siden fjernet al NET.framwork fra min PC, da det fyldte umanerligt meget, og da det kun synes at opfylde specielle behov i nogle programmer eller på nogle websites.
Jeg har ikke manglet det og har ikke fået nogle advarsler overhovedet siden....og jeg er meget aktiv på nettet og på min PC. Men jeg kan da ikke vide om du har programmer, der har brug for det. Det kan kun du selv finde ud af !
mvh Eddy Foverskov

Kaj Larsen

Hej Eddy

Jeg ved at min GPS bruger NET.framwork, startede med at bruge version 3 så 3,5 nu version 4.

Så måske skulle jeg forsøg at fjerne de ælste,da det fyldte umanerligt meget. Kan jo altid hentes på nettet igen.

Mvh.
Kaj Larsen