Sct Peder sogn Støvring herred Randers amt 1927 32 opslag 289

Startet af Jens Møller Nielsen, 22 Nov 2015 - 10:38

Forrige emne - Næste emne

Jens Møller Nielsen

Kære Hjælper. I ovennævnte kirkebog under dåb af Karen Tonni Jensen er anført som moder Ane Kirstine Nielsine Jensen, født 22 dec. 1910 men ikke hvor. Det har ikke været mig mulig at finde Ane Kirstine, derfor hjælp søges, selv om det ser noget håbløs ud . Med venlig hilsen Jens

Susanne Riis

mvh
Susanne Riis

forsker i slægterne Riis, Kagstrup, Kolding, Pedersen,Brøchner og Gjørup

Susanne Riis

Ifølge FT 1930 er Ane Kirstine husassistent på Teatercafeen i Randers, som var en del af Randers Teater. Randers Teater og Cafeen lå på Østergade 12. Ane Kirstine bor i kælderen sammen med andre ansatte under Teatret.


Jeg har vedhæftet et gammel billede af teatret.


[vedhæfting slettet af admin]
mvh
Susanne Riis

forsker i slægterne Riis, Kagstrup, Kolding, Pedersen,Brøchner og Gjørup

Jens Møller Nielsen

Kære Susanne. Tusind tak for hjælpen , jeg er sikker på du har fundet den rigtige. Det er bare fantastisk at du kunne finde Ane. Med venlig hilsen og tak. Jens

Jens Møller Nielsen

Kære Susanne og andre hjælper. Det er et fantastik arbejde Susanne er udført, men jeg har i FT-1911 i Aalsø sogn forsøgt at finde nogle af de personer der er anført ved dåben af Ane Kirstine Nielsine Jensen (Aalsø kirke Støvring herred Randers amt opslag 55) men det har ikke været mig mulig. Hverken moderen , Lars Jensen eller Jens Marinus Jensen  selvom de alle er anført som værende i sognet. Råd og hjælp søges. Med venlig hilsen  Jens