Ubberup valgmenighed. Holbæk amt

Startet af Egon Hansen, 26 Apr 2016 - 20:48

Forrige emne - Næste emne

Egon Hansen

Hvor finder jeg kirkebog for Ubberup valgmenighed? Jeg søger et dødsfald i 1959. har fundet navn og dato på gravstenen, men ikke stednavn.
Evt også dåb i 1922?
Mvh Egon Hansen

Verner Bentsen

Prøv Tømmerup sogn. Her er også indført handlinger foretaget i Ubberup Valgmenighed.

http://arkivalielister.dis-danmark.dk/ao_kb_vis_form.php?navn=t%C3%B8mmerup&stil=2&type=h

mvh Verner

Egon Hansen

Tak for hurtigt svar. Inger var der desværre ikke.
Mvh Egon

Merete Thrane

Hej Egon

I Ubberup blev/bliver begravet mange mennesker fra alle de omliggende sogne, hvis de tilhører Valgmenigheden.
Så du må kigge i alle Kirkebøger fra Ars herred, og findes personen ikke der, så må du prøve de andre herreder.

Hvis du skriver navn på personen, så kan jeg måske hjælpe dig.

Mvh
Merete

Egon Hansen

Tak for tilbudet. jeg har sendt dig en privat mail, for selv om damen på stenen døde i 1959, kunne der være slægtninge som tilfældigt så i Forum her.
Jeg kan godt se at der i mange kirkebøger står "begravet på Ubberup kirkegård", troede jeg at menigheden også førte kirkebog, om at denne i lighed med alle andre skulle indleveres til landsarkivet/
RA
Jeg kan i sognefortegnelsen se at Ubberup-  Gørlev valgmenighed har nr 324 A. og at LAK havde en rullefilm op til 1891, tilsyneladende ku med konfirmationer!
Mvh Egon


Merete Thrane

Hej Egon

Tror jeg har fundet løsningen.

Jeg har nu sendt dig en mail til dig. 

Du kan bare svare mig via mail. Jeg er aldrig blevet fortrolig med de "beskeder" her i forum.

Mvh
Merete