NY KipData txt fil

Startet af Bent Mortensen, 20 Okt 2010 - 16:46

Forrige emne - Næste emne

Bent Mortensen

jeg har nu lavet en ny KipData txt fil der passer til det der er på DDD 11 og de filer der kan Downloades,


http://dl.dropbox.com/u/152986/KipData.zip
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Leif Bærtelsen

Leif Bærtelsen - 2670  - Legacy bruger

Jørn Christiansen

Hej Bent

Umiddelbart, kan jeg ikke få den til at virke!

Den der blev lagt ud på http://www.slaegtogdata.dk/billeder/billeder-vaerktoejer/programmer/kip-browser/kipdata.txt virker, og et par linier ser således ud:

Aabenraa;Lundtoft;Adsbøl;1803;Adsbøl_1803_B8351
Aabenraa;Lundtoft;Adsbøl;1845;Adsbøl_1845_C4725

De samme linier fra din kipdata.txt ser således ud:

Aabenraa;Lundtoft;Adsbøl;1803;B8351
Aabenraa;Lundtoft;Adsbøl;1845;C4725
Venlig hilsen
Jørn
6950
www.christrup.eu
Vær venlig IKKE at bruge »Pers. besked«; send mail til: joern@christrup.eu

Bent Mortensen

#3
undskyld jeg skulle havde skrevet at denne TXT fil, skal bruges, når den nye KipBrowser bliver omskrevet og frigivet.

Den txt fil JAN har lavet virker ikke 100 % men det kan være han vil lave en ny som kan bruges til KipBrowser bliver frigivet

Indtil da er der mange filer der ikke kan søge i
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Jan Andersen

Jeg arbejder på en ny KipData txt fil som virker med den nuværende version af KipBrowser.
Problemt er at der efter import af de nye filer, nu 312 gange findes to csv filer med samme indgangsnøgle. For eksempel findes der både en Bellinge_1834_A2303.csv og en en Bellinge_834_A2303.csv.
Herudover er der tastefejl i nogle af navnene. For eksempel er Tjæreby filen for 1845 kaldt Tj'reby_1845_A0173.csv.
Der skal derfor laves noget oprydning før jeg kan generere en ny KipData txt fil.
/Jan

Jan Andersen

Så har jeg fået fjernet alle dubletterne og generet en ny kipdata.txt fil baseret på Bent's kipdata.txt.

Jeg har sendt den til Claus Munk, så den dukker nok snart op her.

/Jan

Bent Mortensen

Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Claus Munk

Filen er nu også opdateret på hjemmesiden. Den findes her.
Mvh Claus