augusta Cacilie knudsen hvor blev hun af

Startet af Lisbeth Randers, 29 Jun 2016 - 12:04

Forrige emne - Næste emne

Lisbeth Randers

Jeg søger oplysninger om disse 2 søstre

den ene Emillie Caroline Knudsen gift med Johan Ludvig Martin Funch,har jeg sporet til 1917 der er de i en folketælling liste på godhåbsvej 68, så kan jeg ikke finde dem mere, hvor boede de til sidst og døde.

Og så den svære.
Hendes søster Augusta Cecilie Knudsen født 8-6-1859 trinitatis kirke, konfirmeret 1873 vor frelser kirke,boede 1870 amagergade 1, efter oplysninger jeg har hørt , skulle hun være gift og fået børn  og udvandret til Rusland, hvor de forsvandt omkring 1900 tallet.

Jeg har søgt i mandtal lister og googlet navnet, men kan ikke komme videre.

Håber på hjælp hilsen Lisbeth
lisbeth randers

Mette R Francke

Hei

Fra myheritage og Geni kan jeg se at sønnen til Emilie og Johan , Viggo Niels Henrik ,skal ha giftet seg i 1917.
Men ingen opplysninger om hvor , vet du hvor han er viet ?

Har du link til ft/mandtall 1917 ?

Mvh
Mette
Mette R Francke

Lisbeth Randers

jeg har vielse over sønnen Viggo Niels Henrik funch 1 april 1917, der bor de godhåbsvej 68 frederiksberg
og forældrene er der også.

jeg skriver bare  politiets mandtal
lisbeth randers

Lisbeth Randers

jeg kan se at jeg ikke skrev at Viggo N.H. Funch  blev gift i Mariendal kirke  ,sokkelund

Er der ingen der har en ide om hvor jeg kan søge?  For du skal jo helst have en  adresse på dem.
Hilsen Lisbeth

lisbeth randers

Flemming Funch

Nu kan jeg godt set at det her var et par år siden, men hvis det stadig har interesse..

Viggo Niels Henrik Funch er min farfar.

Emillie Caroline Knudsen, min oldemor, havde, efter hvad jeg kan finde, 3 søskende. Jens Frederik Knudsen fra 1861, Augusta Knudsen fra 1858, og Anna Knudsen fra 1856.

Jeg har flere generationer af aner før dem, og jeg har mere omkring Jens Frederik, men jeg har ikke mere om Augusta.

mvh,
Flemming