Hører ikke til her, MEN hvorfor får jeg ikke nyt emne frem i AO problemer

Startet af kirsten wiberg, 16 Jul 2016 - 18:49

Forrige emne - Næste emne

Tine Susanne Olsen

jeg vil tro det er fordi du ikke er medlem ,kun medlemmer kan skrive der
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

kirsten wiberg

Mange tak for svaret, det lyder da hyggeligt, Jeg kan godt skrive i alle de andre felter Mærkeligt
m.v.h.
Kirsten Wiberg

Tine Susanne Olsen

#3
er det ikke forum i kun for medlemmer?? du burde kunne skrive i de første 6 forummer ,resten er forbeholdt medlemmer at skrive i ellers må du kontakte arne Feldtborg
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Georg Brandt Christensen

Citat fra: kirsten wiberg [2440] Dato 17 Jul 2016 - 08:53
Mange tak for svaret, det lyder da hyggeligt, Jeg kan godt skrive i alle de andre felter Mærkeligt
m.v.h.
Kirsten Wiberg

Som Tina skriver er der nogle Fora i hvilke kun medlemmer kan skrive. AO problemer er et af disse Fora.
Jeg kan kun opfordre dig til at blive medlem. Det koster kun kr. 250 årligt og udover at du får skriveadgang til alle fora får du også tilsendt bladet Slægt- og Data 4 gange om året.

Fora kun for medlemmer:

AO, DDA, program- og webproblemer
Her kan du søge råd og vejledning i brug af slægtsprogrammer eller brug af internettet til slægtsforskning samt udveksle erfaringer.

Projekter
Dette er gruppen for deltagere i de forskellige projekter, DIS-Danmarks medlemmer er involveret i. Her kan deltagerne udveksle erfaringer, informationer og hjælpe hinanden; forummet kan bruges som kontaktled til projekternes styregrupper.

For medlemmer (Kun medlemmer kan læse og skrive):

Foreningsforhold
Denne forumgruppe er kun for medlemmer af DIS-Danmark. Her kan du finde sammen med andre medlemmer om projekter til gavn for alle i DIS-Danmark - eller finde sammen i en lokal gruppe. Tilbyd din hjælp eller kom med forslag til nye initiativer, du vil deltage i.

Forslag til vedtægtsændringer
Her kan du stille forslag til vedtægtsændringer og debattere dem med øvrige medlemmer.

Markedspladsen - fra medlem til medlem
Denne forumgruppe er kun for medlemmer af DIS-Danmark. Det brogede sted for alle de indlæg, der ikke rigtigt passer ind i de øvrige grupper. Gode slægtsoplevelser eller sjove historier om slægtsforskning. Du kan sætte bøger eller andre materialer om slægtsforskning til salg eller give dem væk.

Opslag internationalt
Denne forumgruppe er kun for medlemmer af DIS-Danmark. Her kan du få hjælp til opslag i DIS-Danmark-betalte databaser.

Slægtshistorier
I denne gruppe kan du poste dine større og mindre slægtshistorier og -tavler m.v.
M.v.h. Georg Brandt Christensen

http://igbc.dk

Slægter: Brandt, Refslund, Lautrup, Kristensen, Christoffersen, Stampe, Tvede