Abonnement My Heritage

Startet af Niels Jørgen Godskesen, 31 Aug 2016 - 21:21

Forrige emne - Næste emne

Niels Jørgen Godskesen

Hej alle

Er der mon nogen der kan sige mig hvad et Premium plus, 1 års abonnement koster.
My Heritage har lige fornyet mit ved tag selv princippet og det til en pris af ca. kr.1800,-... ca. fire gange så meget som året i forvejen.

Endvidere vil jeg gerne vide om ikke stadig det er sådant at nye bruger kører gratis op til 250 aner i træet.

Venligst
Niels Jørgen Godskesen

Anne Marie Holck

Jeg kan ikke sige noget om prisen, men vil blot foreslå dig, at du bruger et slægtsforskningsprogram på din PC og bruger det til at lave din egen hjemmeside, som du kan få for ca. 10 kr. om måneden. Jeg bruger selv one.com. Brug desuden de gratis match-muligheder, som f.eks. FamilySearch, Gedcomp, DIStræf. Og med egen hjemmeside kan andre slægtsforskere, der f.eks. søger via Google, finde dig og dine aner og en sådan forbindelse til en mulig slægtning er da noget mere interessant end et anonymt match :D

Tine Susanne Olsen

#2
man kan også bruge  Lars Lundin http://www.lklundin.dk/gedcomp/index.phpn
der kan du se om der er nogen der forsker i samme slægt ,du kan ikke høste i den du er nød til at lave en gedcomp på din egen forskning og sende ind ,det er gratis at bruge 
ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Niels Jørgen Godskesen

Hej.
Ane Marie og Tine Susanne;

Tak for jeres gode oplæg til alternative slægtsforskningsprogrammer, der viser at man kan forske uden at det nødvendigvis skal koste en formue.
My Heritage er et godt program, men alt-alt for dyrt, især hvis man vil have hele programmet.
Men jeg er stadig ikke blevet klogere på hvad andre betaler, jeg har en begrundet mistanke om at det er forskelligt for den samme ydelse?.
Det er forunderligt at My Heritage ikke tydeligt oplyser hvad prisen er for de enkelte ydelser.

Venligst
Niels Jørgen Godskesen


Kay-Verner Christiansen

900 kr for hele pakken med dataabb og alt

Tilbud til Legacy brugere

mvh

Kay-Verner
H. P. Hansen Korsør - Ølhandler.
Ølhandlere i hele Danmark - der har aftappet for Carlsberg
www.c-etiketter.dk