Jens Peter Mikael Christensen

Startet af Benny Mikkelsen, 21 Okt 2016 - 22:09

Forrige emne - Næste emne

Benny Mikkelsen

Jeg har nu igennem flere år ledt i kirkebøger over "næsten alt" efter min morbroder Jens Peter Mikael Christensen, født 23. februar 1911 i Øster Assels sogn, Morsø Sønder Herred, Thisted Amt. Jeg tror han er død nu, ellers ville han have været 105 år og det tror jeg ikke, den sidste gang jeg så ham, var engang i starten af 1960'erne eller slutningen af 50'tredserne, hvor han kom hjem til min moder og fortalte at han ville forlade Mors og tage til Sjælland. Yderligere ved jeg at han blev gift med Grethe, hende har jeg desværre ikke kunnet finde noget på ligesom jeg heller ikke kan finde ud af hvor, hvornår de evt. er blevet viede.
Hvis der er nogen herinde der har viden om Peter (daglig kaldet) ville jeg gerne høre nærmere.
Udfra Folketælling 1940, Øster Assels boede han stadig hjemme ved hans forældre, men ikke gift.

Med venlig hilsen
Benny Mikkelsen
Mvh / Benny Mikkelsen
benny.mikkelsen@gmail.com

Egon Sørensen

Hej!

Du kender navn år og fødedato, ret en forespørgsel til din lokale borgeservice, hvis han har levet i 1968 har han et personnummer, det koster et mindre beløb.

Mvh.

Egon Sørensen

Benny Mikkelsen

Egon Sørensen - Tak skal du have, det tænkte jeg slet ikke på, jeg vil forsøge at spørge Borgerservice
Mvh / Benny Mikkelsen
Mvh / Benny Mikkelsen
benny.mikkelsen@gmail.com