Mogens Frederik Lauritz Jørgen Haslund eneboer ved Brovst indtil ca 1995

Startet af susanne bagge, 01 Dec 2016 - 21:32

Forrige emne - Næste emne

susanne bagge

Håber en kan hjælpe mig.

Jeg søger data om min farbror: Mogens Frederik Lauritz Jørgen Haslund f 9. sept. 1923 i Hjørring, opvokset i Hjørring, som voksen bosiddende mange år på Østerbro i København, men også en del på landevejen.

De sidste år af hans liv, boede han i en lille skov udenfor Brovst i nord Jylland.

Hans ting stod opmagasineret i en lade tæt ved skoven, og der var ikke langt til kirken, som han ofte besøgte. Mener også at kunne huske, at kirken fik en kirkekrone af Mogens.

Min fornemmelse er, at han døde omkring 1995.

Er her mon nogen, der endda har kendt min farbror, og kan hjælpe mig med at finde data. For den sags skyld også gerne beretning. Jeg husker ham kun svagt, mest fra billeder omkring 1960.

vh
Susanne

Kirsten Ørum

Hej

Jeg er ret sikker på, at mange kendte ham.

Jeg boede fra 1961-1967 på egnen, men har ikke som sådan det lokale kendskab, som gør, at jeg kendte til din slægtning.

Hvis du ikke får relevante oplysninger her, tror jeg, at forfatteren Bjarne Nielsen Brovst, som fortsat bor i området, kan hjælpe dig.

Han kender egnen som sin egen bukselomme og er meget fremkommelig.

Hilsen
Kirsten Ørum

susanne bagge

Tusind tak Kirsten.

Alle nye veje er jo interessante og kærkomne.

vh
Susanne

Henrik Jensen

Hej.

Kan Lokalhistorisk Arkiv ikke hjælpe?

Lokalhistorisk Arkiv for Brovst og Omegn
Brovst Bibliotek
Rotfelds Vej 11
9460 Brovst
Telefon 72 57 85 00
www.jammerbugtbibliotekerne.dk
Følger åbningstid på Brovst Bibliotek



Mvh. Henrik.

susanne bagge

Tak for din gode ide Henrik.

Jeg kontaktede dem faktisk forleden. De har svaret, at de vil se om de kan finde noget. Så jeg venter spændt.

God jul
vh Susanne