One.com - WordPress - Legacy

Startet af Gunhild Dalgaard, 30 Dec 2016 - 21:24

Forrige emne - Næste emne

Gunhild Dalgaard

Hej
Jeg søger hjælp til af få de hjemmesidefiler jeg har dannet i Legacy, vist på min (mands) hjemmeside med Wordpress.
Mit hotel hedder One.com og jeg har brugt 1-klik WordPress installationen. Jeg har benyttet mig af at man kan have mere end én hjemmeside hos One.com og har således 2 domæner. Domænet hedder www.19henning32.dk.
Måske har jeg ikke loaded filerne til det rigtige sted: en mappe "aner" i roden på domænet. Efter jeg har skrevet urlen på siden "Mine Aner": Http://www.19henning32.dk/aner/index.html kan siden ikke finde index-filen. Der vises kun mulighed for at vælge de sider, som er på webstedet.
Hvad gør jeg forkert?
Venlig hilsen
Gunhild Dalgaard

Ole Henrik Madsen

Hej Gunhild
Det tyder på at du ikke har fået lagt mappen det rigtige sted, på mange webhoteller har man en mappe som hedder public_html eller blot www eller noget lignende det er her du skal have mappen aner liggende for at den adresse du nævner virker.
Med Venlig Hilsen
Ole H Madsen
Ole H Madsen
Melfar.dk - Mine egne aner og en del af deres efterkommerer.

Hans Chr. Baagøe

Hej

Du har fået en index-fil til at ligge på følgende adresse:
http://www.19henning32.dk/wp-content/uploads/2016/11/index.html

Du har vist også en her:
http://www.19henning32.dk/aner/index/

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Gunhild Dalgaard

Tak for jeres svar.
Til Ole H Madsen:
Jeg har set efter mappen, som hedder public-html, men den findes ikke. Jeg har brugt filhåndteringen i One.com til at lægge mappen "Aner" op i roden af www.19henning32.dk.
Der findes i forvejen 3 mapper: wp-admin, wp-content og wp-includes, som jo har diverse under mapper, men ikke en public.html.
De 3 mapper er vel de, som ét klik installationen kreerer.

Til Hans Chr. Baagø:
Index-filen i mappen wp-content/uploads/2016/11/index.html - er forsiden, som jeg har hentet ind i mediemappen.
Mediemappen er med billeder, lyd, video og uhæftede filer og de kan sorteres i disse grupper eller i månedlige mapper: så som uploads/2016/11/-filer.
1. Man kan ikke uploade mapper - kun filer. Jeg har nu hentet alle filer ind i mappen - de vises som uhæftede - /2017/1/alle legacy-html.
Jeg kan nu få Legacy-slægten vist, men med x for alle billeder. Det kan da ikke være rigtigt. Hvad med opdateringer? Og billedmappen er der ikke, kun forside billedet (som ikke vises) og ikonerne.
2. Jeg har nu brugt filhåndteringen til at lægge mappen "Aner" i mappen Uploads - Prøvet at sætte et link i teksten til mappen - men det lykkes ikke.
Jeg har bedt om hjælp hos One.com, men de servicerer ikke 3. parts programmer og det gør Legacy Forum heller ikke. Så jeg håber på om ikke en løsning, så et andet forslag.

Venlig hilsen
Gunhild dalgaard

Gunhild Dalgaard

Det er lykkedes nu. Mappen med Legacy filer skulle ligge i mappen wp-content/uploads og siden åbne i en ny fane. Så var billederne også med.
Venlig hilsen
Gunhild Dalgaard