Problem med Adgang til BK programmet!

Startet af Rita H. Matzon, 11 Jan 2017 - 21:18

Forrige emne - Næste emne

Rita H. Matzon

Hvordan får jeg adgang til mine oplysninger? Har haft en genvej på skrivebordet, men den er forsvundet. Hvilken fil skal aktiveres?  Er registreret bruger, Men mangler forstand. Er der hjælp at få??  Venlig hilsen Rita H. Matzon

Eli Lothardt Dahl

Hej Rita

Jeg kører Windows 10

Tryk på flaget: så kommer de forskellige programmer. Hos mig både som mest brugte og under B.

Hvis din disk hedder C KAN du bruge: C:\BROTHER'S KEEPER
Venlig hilsen

Eli-Grenaa

Rita H. Matzon

Hej Eli! tusind tak for din respons på min råb om hjælp. Desværre hjalp det ikke på mit problem, så jeg er stadig uden forbindelse til mit BK program. Er der andre muligheder? Vil det hjælpe evt. at genindlæse eller opdatere som jeg har forsømt, kører stadig i en 6'er version. Hjælp!!  Venlig hilsen Rita H. Mz.

Peter Kristiansen

Selve filen hedder Bk6w.exe

Og mappen hedder Brother's Keeper.

Og så er spørgsmålet hvor at den mappe ligger - nogen gange direkte på C: - andre gang under programmer.

Hvilket styresystem bruger du? Windows ? - hvilken version ?
M.v.h. Peter Kristiansen

Rita H. Matzon

Hej Peter

Jeg kører Windows 10.

Problemet er kan jeg se, at .exe filen mangler, hvor den er blevet af ved jeg ikke, hvad gør jeg.
Har kørt med BK programmet siden det kom frem, men har ikke opdateret på det seneste.
Hilsen Rita H. Mz.

Peter Kristiansen

#5
BK er muligvis så primitiv, at du bare kan lægge .exe-filen ind i indexet.

Du kan hente BK 6-versionen her:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/87865533/Bk6w.exe

Men sørg endelig for, at sikkerhedskopiere dine data!


Ellers kan du hente de to installationsfiler her:
https://www.dropbox.com/sh/wyu7phr2yswlk6e/AAA7yRMrO1An4eioipqlWD0ra?dl=0
og nyinstallere programmet.
M.v.h. Peter Kristiansen

Rita H. Matzon

Hej Peter

Tak for dit nye forslag.

Jeg bliver nok nødt til at finde en ekspert i mit nærområde til at hjælpe, da løsningen ser ud til at overstige mine evner og er bange for at gøre noget forkert.
Lykkes det lader jeg høre fra mig.

Hilsen Rita H. Mz.

Christian Konstmann Autzen

Du skal gå ind på dit c-drev og finde BK7 og venstre-klikke på den.

Så kommer underfilerne op, og her højre-klikker du på BK7w.exe. I det nye billede går du ned til "Send til" og klikker på Skrivebord. Så er der kommet en ny genvej på dit skrivebord.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Inger Buchard

Redaktør på DIS-Wiki

Rita H. Matzon

Tak Inger  for oplysningen.
Var ikke klar over denne gruppes eksistens, har nu tilmeldt mig, så må vi se hvad der videre sker.

Mange hilsner og godt nytår
Rita H. Mz.