Hvad er den rigtige brug af Opslag Internationalt til Svenske kilder ?

Startet af Benny Wikborg, 19 Jan 2017 - 13:39

Forrige emne - Næste emne

Benny Wikborg

Hej,
Som helt nyt medlem vil jeg gerne gøre det rigtige. Jeg har brug for hjælp til opslag i Forums opslag internationalt og i de svenske kilder.
Når jeg står på siden "Opslag Internationalt, er der en række af trådene på siden der vedrører svenske forespørgsler.
Samtidig læser jeg i Mette Lunds info om "Hjælp med opslag i svenske kilder" at "Fremgangsmåden for at få hjælp er, at man finder det seneste indlæg i tråden og skriver en forespørgsel som svar på dette indlæg."
Og i denne tråd finder jeg også mange forespørgsler.
Hvilket sted er det rigtige ?, og kan nogen sige mig hvorfor svenske forespørgsler ligger 2 forskellige steder. ?

Venlig hilsen
Benny Wikborg
Venlig hilsen
Benny Wikborg,Hvidovre
E-mail:b.wikborg@youmail.dk

Tine Susanne Olsen

ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 150kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 290.kr

Mette Lund

Hej Benny

Velkommen til DIS-Danmark.

I tråden "Hjælp med opslag i svenske kilder" er der én eller flere hjælpere, som har tilbudt at hjælpe med opslag i et antal kilder, som DIS-Danmark stiller til rådighed. Hvis du vil være sikker på, at dit indlæg bliver læst af disse frivillige, skal du skrive i den tråd. Du vil dog se, at andre også byder ind med svar i tråden.

Mange lægger deres indlæg i den generelle tråd, "Opslag internationalt". Jeg tror det skyldes, at folk generelt overser de øverste fastlåste tråde.

Principielt må du selv om, hvor du lægger det. Du skal bare ikke lægge det begge steder ;-)

Mvh.
Mette
Med venlig hilsen

Mette Lund
Moderator

Benny Wikborg

Hej, Tine og Mette.
Tak for hjælpen, så er jeg på rette vej igen.

Venlig hilsen
Benny Wikborg
Venlig hilsen
Benny Wikborg,Hvidovre
E-mail:b.wikborg@youmail.dk