Kan ikke logge på FS

Startet af Jette Mejnertsen, 17 Feb 2017 - 14:11

Forrige emne - Næste emne

Jette Mejnertsen


Håber her er hjælp at få, for ellers ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre.

Problemet er, at jeg ikke kan logge på FS, selvom jeg ved jeg bruger rigtigt username og password.

Jeg har prøvet at ændre koderne, men får så den besked, at der allerede er en bruger tilknyttet den mailadresse.

Jeg er oprettet 3.1.2013.

Er der en måde, at bruge FS på uden kode, ligesom det var førhen?

Venlig hilsen

Jette Mejnertsen

Hans Chr. Baagøe

Hej

Du skal benytte funktionen "glemt password", så får du et link, hvor du kan vælge din nye adgangskode. Så skulle det gerne fungere igen.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Jette Mejnertsen


Tak for hjælpen.

vh Jette

Jette Mejnertsen

Har lige prøvet at bruge glemt password, og kan nu huske, at det også var der, jeg gik i stå sidst.

Der bliver bedt om et tempelnummer, det ved jeg ikke, om jeg har. Så det virker lidt umuligt at komme i kontakt med dem.

Er der nogen, som kender en løsning på det?

vh Jette


Hans Chr. Baagøe

Hej

Du skal kun bruge den emailadresse, du er registreret med. Tempelnummeret er kun for medlemmer af kirken.

Når du har bestilt et nyt password, kommer der en email med et link, du skal klikke på. På den side, der dukker op, skal du angive din nye adgangskode. Hvis jeg husker rigtigt, skal koden gentages. Du får mulighed for at være logget på siden i 2 uger.

Når du har fået godkendt den nye kode, bør du lukke alle dine internetsider, inden du igen forsøger at logge på med den nye kode.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Jette Mejnertsen


Tak for hjælpen, nu er jeg vist inde. Tror dog ikke, at det er gået rigtigt til, for jeg skulle ikke lave en ny kode.

Tror de har brugt min gamle kode, hvis det er sådan, gælder den så også kun i 14 dage?

Jeg får sikkert problemer igen, men nu ved jeg da, hvad jeg skal gøre.

Efter at have trykket på et link kom jeg til en side, hvor den største overskrift midt på siden er:

Genealogy: Ancestors Remembered.

vh Jette

Hans Chr. Baagøe

Hej

Nej, du skal bare taste koden ind igen, hvis du holder en pause på mere end 14 dage, eller benytter en anden PC eller browser.

Hvis du fik lavet en ny kode ved dit forrige forsøg, så er det den kode, du er logget på med nu. Ved at have det lukket ned og startet op igen, er der blevet ryddet op i nye og gamle koder til FamilySearch på din PC.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Jette Mejnertsen


Hej.

Undskyld mit sene svar, og tak for hjælpen.

vh Jette