TNG – fanen ”Foreslå”

Startet af Thestrup-Bjørn, 22 Jul 2016 - 11:31

Forrige emne - Næste emne

Thestrup-Bjørn


Gennem flere år har jeg (som gæst) ofte afsendt forslag ved enkelt-personer på dansk-sprogede TNG-websites (The Next Generation of Genealogy Sitebuilding) ved at anvende fanen "Foreslå" (eng.: "Suggest").

Men i den sidste tid har jeg ingen reaktioner fået fra diverse hjemmesiders indehavere
– mine foreslåede ændringer ses heller ikke på sitet.

Jeg gør, som jeg plejer – og sætter flueben ved ønsket om kvittering.
Desuden vises, at meddelelsen er afsendt
– hvilket den sandsynligvis slet ikke er (for kvittering udebliver).

Ærgerligt (som gæst) at bruge tid på at supplere data på diverse slægtstavler online (TNG), når de tilsyneladende ikke modtages.

--------------------

Har de opståede problemer mon noget at gøre med, at jeg for nylig har opdateret til Windows 10?

Bemærk, at jeg ikke selv abonnerer på TNG.


v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Thestrup-Bjørn

Jeg får stadig ingen reaktioner, når jeg sender besked til TNG-websites.

Ærgerligt, når man bruger tid på at foreslå ændringer (og/eller gør opmærksom på fejl)

Der vises (igen), at min meddelelse er afsendt

– MEN kvittering til min mailbox udebliver (som for næsten et år siden).


Hvad skyldes det?


- og har andre oplevet det samme?
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Jan B. Hansson

Hej Thestrup-Bjørn

Beklager først at have opdaget dit indlæg nu.

TNG – fanen "Foreslå" er meget værdifuld. Jeg har fået mange værdifulde henvendelser, som jeg altid besvarer. I henvendelser er kontekst beskrevet (link til den side du var på da du sendte beskeden), så jeg kan hoppe direkte til siden du kommenterer.

Det er ikke muligt for mig at afgøre de manglende tilbagemeldinger, da det kan skyldes flere ting. Forkert mail indstilling eller personen bag websitet. For at du ikke spilder din evner og dyrebare tid forgæves, vil jeg foreslå en 2 trins løsning, hvor du først nøjes med at skrive at du har oplysninger hvis det har interesse og så ved en tilbagemelding  (med det nævnte link til siden) giver dine oplysninger.
vh  Jan B. Hansson
https://xuri.dk/Genealogy
Følg de mennesker, der søger sandheden; flygt fra dem, der har fundet den (V.Havel)

Thestrup-Bjørn

Hej Jan!

Tak for dit input.

Allerførst - jeg kan netop ikke sende nogen former for beskeder i TNG-sites; og private mailadresser angiver sitets ejere ikke.

----------

Dernæst - linke til diverse (fejlbehæftede?) sites ønsker jeg ikke.
Dels fordi jeg ikke kan huske alle dem, jeg har forsøgt at skrive bemærkninger til - og dels fordi jeg ikke vil "udstille" ejerne af de få sites, jeg kan huske.



Man kan blot håbe på, at TNG-abonnenter ser min tråd og får rettet deres indstillinger (hvis det er der, fejlen er).
Mange er jo de sidste par år gået glip af mine "guldkorn".
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998