Opslag MyHeritage

Startet af Erik Vrang, 24 Apr 2017 - 08:55

Forrige emne - Næste emne

Erik Vrang

På MyHeritage kan jeg finde "Niels Frederik Hother Petersen", angiveligt død i 1879.
Han er født 12/12 1858 i Sankt Nicolai sogn i Vejle og konfirmeret samme sted 20 april 1873. Han er søn af Rasmus Petersen og Maren Andreasen.
Jeg vil gerne vide dato og sted for den død/begravelse som er angivet i MyHeritage, så jeg har mulighed for at checke oplysningen.

Med venlig hilsen
Erik

Helle Jespersen

Umiddelbart kan jeg ikke finde andet end fødsel og konfirmation som du jo allerede har.

Kunne du prøve at linke til det du gerne vil se, også selvom du ikke kan se det. Så kan ejg forsøge at følge linket og lægge det ind jeg kan se.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Erik Vrang

Søgningen går på Niels Frederik Hother med efternavnet Petersen, født i 1858.
Det 3 hit jeg ser er fra Danmarks Kirkebøger og viser fødsel ca 1858 og død 1879.
Det link jeg følger er så:

https://www.myheritage.dk/FP/search-plans.php?colId=10455&itemId=4669343-&groupId=11dc061e243a661e14c5f0e3abfb6c89

Med venlig hilsen
Erik

Helle Jespersen

Død/Begravelse:   20. okt. 1879
Garnisons Kirke, København, Denmark


[vedhæfting slettet af admin]
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Erik Vrang

Tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Erik

Helle Jespersen

Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.