Folketælling i København 1950 - findes den på nettet

Startet af Christian Konstmann Autzen, 15 Maj 2017 - 19:37

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Er der nogen som kan hjælpe med oplysning om, hvorvidt folketællingen for 1950 for København findes på nettet.

Jeg har ikke fået navnet og adressen endnu, og derfor i første omgang er spørgsmålet, om der er en sådan folketælling.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Jonna Elise Arnholtz Lerby

Hej Christian.

FT 1950 er ikke på nettet.
De kommer først omkring 1925.
De må ikke komme ud før end der er gået 75 år.

Man kan kun se dem, hvis man tager en tur til Rigsarkivet.

Hilsen
Jonna.
Jonna Elise Arnholtz Lerby
3050 Humlebæk

Christian Konstmann Autzen

Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Peter Kristiansen

M.v.h. Peter Kristiansen

Helle Jespersen

Findes krak ikke over hele landet. Personregisteret er åbenbart kun for KBH
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Christian Konstmann Autzen

Hej Peter

Tak for denne oplysning.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Mikkel Eide Eriksen

Hej

Helle: Jeg tror kun at det er de "vigtige" der er med i provinsregisteret...

mvh
Mikkel
Interesse: alt Gilleleje plus Lindberg/Humble (SE/DK) Svane (Mors) Behringer (Alsace/DK/NO) Bortvig/Fleischer (Lolland)

Hjælper gerne med Sverige: https://forum.slaegt.dk/index.php/topic,153986

Helle Jespersen

Citat fra: Mikkel Eide Eriksen [1174] Dato 29 Maj 2017 - 00:01
Hej

Helle: Jeg tror kun at det er de "vigtige" der er med i provinsregisteret...

mvh
Mikkel

Tror desværre du har ret
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Poul Kaarup

Hvis man ikke havde telefon, er man heller ikke med i København.

mvh Poul