MyHeritage - Joen Thomsen f. 1676 Vilslev sogn, Ribe amt

Startet af Christian Konstmann Autzen, 14 Jun 2017 - 11:38

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Jeg søger hjælp til opslag i MyHeritage efter Joen Thomsen, som skulle være født 1676 død og begravet 23. august 1752 i Vilslev, opslag 129 - 76 år gammel.

Jeg har dette fra google søgning:

Joen Thomsen blev født i 1676, i Fødsels sted.
Joen blev gift med Maren Thomsen (født Pedersdt) i 1730, i en alder af 54 i sted for ægteskab.
Maren blev født i 1676, i Vilslev.
Joen blev gift med Anna Thomsen (født --Nn) i 1714, i en alder af 38 i sted for ægteskab.
Anna blev født i 1684, i Vilslev.
De havde 5 børn: Anna Kjær (født Joensdt), Gye Joensdt og 3 andre børn.
Joen døde den måned dag 1752, i en alder af 76 i døds sted.



Joen Thomsen blev født i 1676, i Fødsels sted.
Joen blev døbt i 1676, i Dåbssted.
Joen blev gift med Anna Thomsen.
De havde 5 børn: Gye Joensdatter, Birgitte Joensdatter og 3 andre børn.
Joen blev gift med Maren Thomsen.
Joen blev begravet den måned dag 1752, i begravelsessted.



Jeg søger efter: Joen Thomsen og hans hustruer, og deres forældre m.v. bagud samt alle børn - deres navne, og det er så Gye Joensdatter, som er min svigermors ane - født ca. 1717 død og begravet 13. juli 1797 i Vilslev, opslag 147, 79½ år gammel.

På forhånd tak

Hilsen
Christian


Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Christian Konstmann Autzen

Jeg trækker lige denne frem igen - der kunne jo i mellemtiden være kommet en MyHeritage bruger til, som kunne give oplysninger fra denne registrering:

Joen Thomsen, Vilslev, 1676 - 1752.


https://www.myheritage.es/names/joen_thomsen

Der ses flere henvisninger.


På forhånd tak

Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Christian Konstmann Autzen

Jeg må nok se i "vejviseren" efter denne.

Men jeg har dog så forsøgt  ;D

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.