Windows 10 og Legacy

Startet af Mogens Fischer, 14 Jun 2017 - 18:31

Forrige emne - Næste emne

Mogens Fischer

Hej!

Er der nogen, der ved, hvad windows 10 har mod Legacy?

I eftermiddags kom der en automatisk opdatering af windows, mens jeg var væk fra maskinen.

Da jeg tændte den igen, var Legacy væk.

Jeg havde ikke problemer med at installere Legacy igen og den havde også husket koden og jeg skulle heller ikke til at vælge familie.

mvh
Mogens Fischer
Mogens Fischer

Anne Marie Holck

Måske du hellere skulle spørge dem, der bruger Legacy http://www.legacydansk.com/forum  :)

Christian Konstmann Autzen

De seneste Windows 10 installationer har givet mig en del problemer - både med Brothers Keeper og også med Microsoft Word. Efterhånden synes det, som om Brothers Keeper har fået rodet brod på de problemer, som Windows 10 har afstedkommet, og nu i dag efter seneste opdatering, så synes også Word at være på rette vej igen.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Mogens Fischer

Hej!

Tak for svarene!

Jeg var mest interesseret i, om der var andre, der havde oplevet det samme?

Man skal blot geninstallere programmet, så virker det igen.

Christian har nok ret i at problemet bunder i, at Legacy (og Brothers Keeper) endnu ikke er helt klar til Windows 10.

Mvh
Mogens
Mogens Fischer

Anne Marie Holck

Citat fra: Mogens Fischer [358] Dato 16 Jun 2017 - 09:31
Hej!

Tak for svarene!

Jeg var mest interesseret i, om der var andre, der havde oplevet det samme?

Man skal blot geninstallere programmet, så virker det igen.

Christian har nok ret i at problemet bunder i, at Legacy (og Brothers Keeper) endnu ikke er helt klar til Windows 10.

Mvh
Mogens

Jeg kender ikke til status for BK, men Legacy fungerer glimrende med Windows 10, og har gjort det siden Windows 10 blev introduceret. Jeg har både Legacy 8 og Legacy 9 kørende med Windows 10, og den seneste opdatering har overhovedet ikke påvirket Legacy på min PC. På Legacydansk.com/forum er der ingen brugere, der har givet udtryk for, at den seneste W10-opdatering har voldt problemer.