Harridslev Rakkeby Sejlstrup Kirkebog 1784-1808

Startet af John Nielsen, 18 Jun 2017 - 14:37

Forrige emne - Næste emne

John Nielsen

Hej Torben

Som Flemming også nævner så er alle 3 indekseret, så de fandtes i et af de gamle systemer.
Jeg har ikke den kirkebog, men dem der har indekseret eller downloadet må jo have den på deres PC.

Rakkeby  C067A-015 1784-1808 21 sider
Sejlstrup C067A-011 1784-1808 13 sider
Harridslev C067A-002 1784-1808 16 sider

Både FS og AO har klokket i det med hensyn til de nye scanninger.
Jeg har desværre fulgt dem i Den Jyske Kirkebog, men det bliver rettet.

Hilsen John Nielsen

Flemming Kristensen

Det er mig der har lavet indeks, for de nævnte sogne. Hvis du ikke kan finde de nævnte KB. har jeg dem. Jeg har stort set alle personer i de sogne. Så du kan sende mig en mail, med oplysninger om personerne. Det er temmelig mange billedfiler som skal overføres, da hver side er en billedfil.

Med venlig hilsen
Flemming Kristensen
Forsker i: Børglum herred, Langeland, Ærø, Åbenrå (Ensted) og Århus, samt lidt derimellem og omkring

John Nielsen

Hej Flemming

Det var Torben der manglede kirkebogen for Harridslev, fordi AO og FS havde rodet rundt idet..
I det her tilfælde 16 tif filer af ca. 200 KB, så det er til at overse.

Hilsen John Nielsen

Flemming Kristensen

Hej John

Jeg kunne ikke huske hvem der startede tråden, derfor skrev jeg ikke navn på svaret. Var godt klar over det ikke var dig.
Nu må vi få at se om han henvender sig. Jeg havde på fornemmelsen det var alle KB for Rakkeby, Sejlstrup og Harridslev.
Flere gange er de indskrevet i det forkerte sogn, eller børn er døbt i et andet sogn de bor i. Det var den samme præst for de tre sogne.

Med venlig hilsen
Flemming Kristensen
Forsker i: Børglum herred, Langeland, Ærø, Åbenrå (Ensted) og Århus, samt lidt derimellem og omkring