Opdatering af Brother's Keeper

Startet af Jørgen Hyldedahl Rasmussen, 10 Jul 2017 - 19:02

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Hyldedahl Rasmussen

Når jeg henter seneste opdatering af Brother's Keeper bksetup7 på Chris Gade Oxholm Sørensen hjemmeside og forsøger at åbne den, får jeg følgende meddelelse. "Denne app kan ikke køre på din pc. Hvis du vil søge efter en version til din pc, skal du spørge softwareudgiveren."

Jeg har forsøgt at køre bksetup7 som administrator og prøvet at køre en fejlfinding uden løsning.

Min computers styresystem er windows 10 pro

Jeg har mange gange tidligere uden problemer opdateret programmet, som er registreret mig.

Med venlig hilsen
Jørgen Hyldedahl Rasmussen

Christian Konstmann Autzen

Jeg kører for tiden version 7.2.9 - og den fik jeg installeret uden problemer. Jeg kører Windows version 10 - med altid seneste opdateringer.

Men jeg synes at der et par ganeg har været problemer med download og installation et par gange, og har så ventet - og så efterfølgende fået installeret uden problemer.

Måske der fra udgiveren har været fejl i installationen, som der så efterfølgende er ændret på.

Send en mail til Chris Gade Oxholm Sørensen om problemet  - og hør hvad han siger.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Jørgen Hyldedahl Rasmussen

Jeg siger tak for rådet fra Christian.

Jeg har fået løst problemet. En test af min  bredbåndshastighed viste download 3.01 M.bit og upload 5.86 M.bit. Jeg må tilstå, at det ikke var det første, jeg tænkte på og mine test sker ikke så tit.
Efter at have været omkring en Yousee teknikker får jeg nu 91.15 og 5.56 leveret af lovet 100/5 M.bit.

Og en opdatering af Brother's Keeper skete uden problemer.

Med venlig hilsen
Jørgen Hyldedahl Rasmussen

Christian Konstmann Autzen

Hej Jørgen

Fint at du fik løst dit problem. - Men at det skulle være hastigheden på din internetlinie lyder lidt mystisk, dog at det jo så ville tage længere tid at downloade de ca. 40 MB, med 3 mbit (eller end dog vel reelt mindre) pr. sekund i stedet for næsten 100 mbit, som du så har. Jeg har  6 mbit down og 1,5 mbit up, men i dagligdagen reelt mindre.

Spørgsmålet kunne være, om din (vel automatiske) Windows update i mellemtiden har opdateret din pc'er.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.