Myheritage

Startet af Jeanne Kjøge, 30 Jul 2017 - 15:44

Forrige emne - Næste emne

Jeanne Kjøge

Jeg er ved at rydde op i mit slægtstræ på Myheritage og det indebærer at jeg skal slette rigtig meget. Jeg vil gerne vide om det er muligt at slette en hel familie på én gang, i stedet for at slette enkeltmedlemmer. Det tager nemlig virkelig meget tid.
Håber der er nogle af jer habile slægtsforskere, der har en godt ide.
MVH
Jeanne Kjøge

Kim Grundtvig

Hej Jeanne
Prøv at ringe til My Herritage på tlf: 80820132, de taler dansk, det kan være at de kan hjælpe dig
Venlig hilsen
Kim Grundtvig

Jeanne Kjøge

Har prøvet at ringe til dem uden det store held. Blev i går kontaktet af en person fra Myheritage i Israel!
Det er nemlig i øjeblikket sådan, at når jeg vil udforske en person i mit slægtstræ, blokerer Myheritage med tilbud om opgradering af mit abonnement, så jeg reelt intet kan foretage mig.
Jeg har hidtil været glad for Myheritage og mit abonnement og ønsker IKKE at opgraderer det. Har betalt forud for et Premium Plus abonnement. Er der nogen, der kender til problemet.

Finn Hartvig Frederiksen

Angående sletning af personer og hele familier.

Jeg har selv prøvet at få en forkert familie ind.
Jeg slettede familien (lyder grimt) sådan på den tunge måde -

HUSK at starte sletningen fra den nederste person (yngste) og arbejd dig op til den person (ældste)
hvis du ikke får alle med vil personerne være på dit stamtræ hele tiden og du vil få (forkerte) match.

Finn

Jeanne Kjøge

Tak Finn. Jeg går i gang med sletning på den tunge måde.
Jeanne