Østerfælled 17. Københavns Amt.

Startet af Henning Dichmann Drumm Høybye, 03 Aug 2017 - 11:15

Forrige emne - Næste emne

Henning Dichmann Drumm Høybye

Jeg har fundet min familie(adressen er opgivet ved børnenes fødsel og dåb)  Jeg har forsøgt at finde familien i FT- 1 februar 1870, men adressen findes ikke på AO. Hvordan kommer jeg videre i min søgen? Pft. Henning Dichmann Drumm Høybye

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Henning Dichmann Drumm Høybye

Familien hedder: Adolph Ditlev Friederich Brandt g,m. Ane Kathrine Mathiasdatter
Der er 3 børn i ægteskabet: Caroline Charlotte Brandt. Adolf August Brandt og Adolfine Marie Brandt.

Caroline født: Kilder. Arkivalieronline. Skt. Johannes Sogn. Københavns Amt. Sokkelund Herred
Kontraministerialbog. F 1861-1869 opslag 148 nr 74
Caroline Charlotte Brandt født 1865, Marts 10, døbt 30 April 1865-K. Forældre: Brandt Adolf Ditlev Frederik, Arbmd.
Hústrú Ane Cathrine f. Mathiesen. 30. Østerf.17a. Faddere: Mdm. Petersen. Jvf.reg. Valsted

Adolf født: Kilder. Arkivalieronline. Skt. Johannes Sogn. Københavns Amt. Sokkelund Herred
Kontraministerialbog. F 1861-1869 opslag 287 nr 104
Adolf August Brandt født 1868, April 6, døbt 30 August. Forældre: Brandt Adolph Ditlev Friederich, Arbeider. Hústrú
Ane Kathrine Matthiesdatter. 33. Østerfælled 17. Faddere: Faderen. Md. Ane Lund. Md. Mathiesen.

Adolfine født: Kilder. Arkivalieronline. Skt. Johannes Sogn. Københavns Amt. Sokkelund Herred
Kontraministerialbog F 1869-1874 opslag 82 nr 86
Adolfine Marie Brandt født 1871, Marts 5, døbt d. 10 September 1871 i K. Forældre: Brandt Adolf Ditlev,
Arbejdsmand. Ane Katrine f. Mathiesen. 39. Østerfælled 31. Faddere: Moderen

Gitte Johansen

#3
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Henning Dichmann Drumm Høybye

Tusind tak for hjælpen. Ja det ene link var min familie. Jeg har enken og sønnen senere i FT i Lægeforeningens boliger, men havde aldrig gættet, at FT- 1870 var i Lægeforeningens boliger. Tusind tak igen
Mvh Henning

Henning Dichmann Drumm Høybye

Citat fra: Henning Dichmann Drumm Høybye [10909] Dato 03 Aug 2017 - 11:15
Jeg har fundet min familie(adressen er opgivet ved børnenes fødsel og dåb)  Jeg har forsøgt at finde familien i FT- 1 februar 1870, men adressen findes ikke på AO. Hvordan kommer jeg videre i min søgen? Pft. Henning Dichmann Drumm Høybye