Vielse 1922 i København

Startet af Anne Larsen, 05 Aug 2017 - 11:06

Forrige emne - Næste emne

Anne Larsen

Hej

Jeg leder efter vielsen på
Julius Fobian f.d.15 feb. 1884 i Sorø og Margrethe Oline Betine Katy Henriksen f.d.2 maj 1902 i Århus

I søgeresultaterne fra Genealogie står der at de er viet d. 2 maj 1922 i Blå kors kirke i København. Da jeg ikke kan finde nogen kirke med det navn, søgte jeg i Helligkors sogn. Der var de ikke.
Hendes mor Hansine Mikkeline Petrea Henriksen/Jacobsen boede i 1922 i Korsgade 29 B, København
Hvor mon jeg så skal forsøge? ???


Venlig hilsen
Anne

Venlig hilsen
Anne
Djursland

John Damm Sørensen

Prøv også Blågårds Sogn.
Hilsen
John

thorkild kanstrup jensen

Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Anne Larsen

Hej
Tak for jeres svar.
De var heller ikke i Blågårds sogn.
De bor åbenbart i Haveforeningen Kløvermarken da de bliver gift. Hvilken kirke høre den til.?

Nej, jeg havde ikke dem i Politiets register, tak.
Venlig hilsen
Anne
Venlig hilsen
Anne
Djursland


Gitte Johansen

http://stenkrogen.dyndns.dk/afdoede/


11.10.1922   18.11.2007   Johan Baldur Julius Fobian   Pyrus Allé 15 -54   2770 Kastrup   st-2008-17

Hans kone

13.11.1919   05.02.2002   Gerda Sofie Fobian   Bådsmandsvej 10   2660 Brøndby   st-2008-17

side 15
https://www.statstidende.dk/Public/PublicationPDF/Statstidende_2008_17.pdf

[vedhæfting slettet af admin]
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Anne Larsen

Hej Gitte

Tusind tak for dine oplysninger.
Du er bare utrolig :D

VH Anne
Venlig hilsen
Anne
Djursland

Laila Fobian

Hej Anne,

Jeg ved dette er en gammel tråd, men hvis du ved et tilfælde ser, at jeg har skrevet her kunne det jo være fint.

Julius Fobian var min oldefar, men han døde ung så vi mødte ham aldrig, min  morfar var Johan Baldur Julius Fobian som vi desværre mistede i 2007.

Hvis du ønsker flere oplysninger om denne del af Fobian slægten kan jeg måske hjælpe.... kunne også være sjovt at vide hvorfor du søger, er vi måske i samme slægt.

Hilsen
Laila :-)