Hjælp til en vielse, Jens Thomsen

Startet af Charlotte Friis Dastrup, 16 Aug 2017 - 14:50

Forrige emne - Næste emne

Charlotte Friis Dastrup

Hej

Jeg gik lige igang med at kigge lidt mere efter mine slægtninger.
Jeg leder efter disse to her

Jens Thomsen
Født d.19 Oktober 1905 i lønå/ Lønaa Vejle amt

Han bliver gift med en

Poulline Mikkelsen ( mener at det var hvejsel hun er født/ men oplysning er fundet på MyHeritage ) vil godt under søge om de fik børn måske er jeg så heldig at deres vielse står der. ???????

Deres vielse har jeg kigget 1892 - 1945 Thyregod, Vejle Amt. Uden held

Jens Thomsen dør i 1995 så her har jeg dts... ikke nogle mulighed

Vh. Charlotte
Vh. Charlotte50

Mette Lund


Charlotte Friis Dastrup

Hej Mette

Jeg har fundet en pauline Mikkelsen viet -den 10 nov 1931 - men hendes mand hedder Thomas Christian Thomsen 9 feb 1902 ??

Ved Pouline passer det med at jeg har fundet hende men dog ikke med Jens Thomsen...

det hele passer med pouline Mikkelsen. Har fundet hendes vielse - i kb 1932 - 1945 ops.186 nr.7
men jeg er ikke 100% sikker

Charlotte




Vh. Charlotte50


Charlotte Friis Dastrup

Hej Mette

Har lige været ved at kigge efter deres vielse - men jeg er stadigvæk i tvivl om det er den rigtig pouline ????

pouline skulle være gift med en Jens Thomsen I Ft: 1940: står der Thomas Jensen/ tror at de har byttet rundt på navne ;) med de passe med de datoer. jeg kan så bare ikke finde deres vielse, har lige kigget i hvejsel sogn, thyregod sogn.. uden at finde dem..
jeg ser nok blind på det :)

( Tænkte også på om de fik børn ??? )

vh. Charlotte
Vh. Charlotte50

Charlotte Friis Dastrup

Citat fra: Mette R Francke [7398] Dato 16 Aug 2017 - 21:56
Hei


FT 1940
https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=225443#225443,42552943

De skal være viet 23-06-1940


mvh
Mette

Hej Mette

Har du evt.et Råd til hvordan jeg finder deres vielse.. for jeg har været ved at kigge i hvejsel sogn & Thyregod sogn. Uden held. Tænker på om de kan være borgelig viet/ på rådhuset. ??

Vh. Charlotte...

PS/ er godt nok ved at opgive. 🙂
Vh. Charlotte50

Anette Eriksen

Hej.

I folketællingen fra 1940 står der Thomsen Jensen (og Jens er understreget og 'en' er utydeliggjort, så han hedder altså Jens Thomsen.

Mange hilsner
Anette Eriksen

Charlotte Friis Dastrup

Hej Alle

Jeg har ennu ikke fundet min Pouline Thomsen F/ Mikkelsen - født i dørken, vejle, Thyregod 30/6 juni 1909 hun dør i 1964 af en alder 66 år

Vielse:

Jens Thomsen & Pouline Mikkelsen viet d. 23/6-1940 - men har kigget i kb. og kan ikke finde dem øv øv.

jeg ved at Jens Thomsen dør i 1995 - Gravsten.
Jeg har også kigget i borgelig vielse uden held - der er kun nordre og søndre borgelig vielse.. mangler den østre del af thyregod. Så har i et godt råd hvor jeg evt. kan søge ???

Hun rumster hele tiden og griner af mig  ;)  :)

vh. Charlotte
Vh. Charlotte50