Hjælp til Win Family 6.2 problemer uden navne!

Startet af Annette Ilsøe Rasmussen, 13 Sep 2017 - 10:53

Forrige emne - Næste emne

Annette Ilsøe Rasmussen

Nogen er måske ekspert til råd om hvordan jeg kan få de navne tilbage, selvom det står 16689 personer 0 familier, jeg skulle hente, der kom frem kun numre til 16689 uden slægtsnavne!!
Den dag jeg skulle indtaste så mange nye personer, da jeg skulle gemme efter indtastningsarbejdet, men win family kunne ikke klikke til at gemme, altså frysning fast.
Tilsidst jeg måtte afbryde PC og genstart - det viser sig de navne forsvinder - dog kun nummerordning fra 1 til 16689 i bibeholdt desværre uden navn.
Hvad jeg skal gøre! 

mvh
Annette Ilsøe 

Bjarne Møller

Du har vel taget Backup ?????

Du burde nok skifte til et nyt program som bliver opdateret feks. Legacy
Venlig Hilsen

Bjarne Møller 8220 Brabrand

Georg Brandt Christensen

Citat fra: Annette Ilsøe Rasmussen [1543] Dato 13 Sep 2017 - 10:53
Nogen er måske ekspert til råd om hvordan jeg kan få de navne tilbage, selvom det står 16689 personer 0 familier, jeg skulle hente, der kom frem kun numre til 16689 uden slægtsnavne!!
Den dag jeg skulle indtaste så mange nye personer, da jeg skulle gemme efter indtastningsarbejdet, men win family kunne ikke klikke til at gemme, altså frysning fast.
Tilsidst jeg måtte afbryde PC og genstart - det viser sig de navne forsvinder - dog kun nummerordning fra 1 til 16689 i bibeholdt desværre uden navn.
Hvad jeg skal gøre! 

mvh
Annette Ilsøe 

Hej Annette Rasmussen
Har De skiftet operativsystem. skiftet PC eller geninstalleret WinFam 6, eller er der ændret andet siden De sidst kunne opdatere WinFam.
Jeg bliver nødt til at have nogle flere oplysninger for at kunne hjælpe.

De kan også henvende dem til support@winfamily.com. De er meget hjælpsomme.
M.v.h. Georg Brandt Christensen

http://igbc.dk

Slægter: Brandt, Refslund, Lautrup, Kristensen, Christoffersen, Stampe, Tvede