Ingeniør Aage Poulsen, f 27 maj 1907 Skovriddergårdens Villaby, Ny Holte

Startet af Steen Poulsen, 23 Sep 2017 - 11:03

Forrige emne - Næste emne

Steen Poulsen

Hej, tillader mig at søge hjælp til at finde min farfars bror, ingeniør Aage Poulsen, f 27 maj 1907 Søllerød, gift(august 3, 1930 Søllerød kirke) og skilt Aagot Marie, efter sigende siden gift med Kamma Enemark. .Hvad er der blevet af ham.? Alle spor er væk!

Det er ikke mange oplysninger.!
Med venlig hilsen

Steen Poulsen

Steen Poulsen
stp@lite.dk

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Steen Poulsen

Hej Gitte, tak for det .Undskyld jeg glemte at skrive at jeg har ham frem til 1940. Aaage forlader familien i 1941. Han indtræder igen i kirken i 1956 april, i følge Nathanael kirke. siden da pist væk!
Med venlig hilsen
Steen
Steen Poulsen
stp@lite.dk

Henrik Brandt

#3
Hej Steen

Her står, at Aage Poulsen døde i 1990, og at Aagot Marie døde 2006 i Tølløse. Det ser ud til, at sønnerne har taget deres mors navn, Marslew. Du kan jo prøve at kontakte hjemmesidens ejer:

http://selgan.dk/genealogy/familygroup.php?familyID=F32&tree=pr

Sønnen Ole Bent Marslews memoirer: http://www.marslew.dk/HTM%20stamtraesfiler/ole_bent_marslews_memoirer.htm

Han skriver "Efter skilsmissen så jeg kun min fader et par enkelte gange mere."

Steen Poulsen

Hej Henrik, tak for dit svar. Ja, har talt med Marslew familien. De har ingen spor af ham(?) siden han forlod dem i 1941. De mener han døde i 1990, og ham vist var gift med Kamma Enemark.

Mærkeligt!

Med venlig hilsen

Steen
Steen Poulsen
stp@lite.dk

Henrik Brandt

Hvis han har boet i Danmark efter 1968, så findes han i CPR-registret. Du kan henvende dig på et folkeregister og oplyse hans navn og fødselsoplysninger. Så bør du mod betaling kunne få oplyst, hvornår han er død. Med mindre han er udvandret og ikke er vendt tilbage til Danmark.

Steen Poulsen

Tak Henrik, vil prøve den løsning.
Tak for hjælpen.

Med venlig søndags hilsen

Steen
Steen Poulsen
stp@lite.dk