Kirkebøger 1877-1916, Kværs, Lundtoft, Aabenraa ?

Startet af Grethe Leerbech, 16 Okt 2017 - 16:52

Forrige emne - Næste emne

Grethe Leerbech

kan nogen fortælle mig hvorfor ovennævnte kirkebøger ikke er på nettet i nogen af de 3 scannede udgaver. disarkivalier, arkivalieronline eller danishfamilysearch
der skrives at "billedet blev ikke fundet

på forhånd tak

mvh
Grethe 
Thyholm,Vang, Gislum,Hornum,Hindsted, Slet, Års i Aalborg a. Ginding,Ringkøbing a.Rinds, Fjends,Hindborg,Viborg a. Nybøl, Sottrup,Sønderbog a.sogne i Tyskland, Sunds,Svendborg a.Tuse,Års,Løve i Holbæ

John Nielsen

Hej Grethe

Det er en fejl ved SA, der refereres til de rigtige billeder, men de er der ikke.

Hilsen John Nielsen

Grethe Leerbech

Tak John

Hvad gør man så-skal der mailes til SA!

mvh
Grethe
Thyholm,Vang, Gislum,Hornum,Hindsted, Slet, Års i Aalborg a. Ginding,Ringkøbing a.Rinds, Fjends,Hindborg,Viborg a. Nybøl, Sottrup,Sønderbog a.sogne i Tyskland, Sunds,Svendborg a.Tuse,Års,Løve i Holbæ

John Nielsen

Hej Grethe

Det er det eneste der kan gøres.
Jeg har kun hovedbøgerne og de går kun til 1877.
Der er en svag mulighed for at en har gemt dem på PC'en.
Den er ikke indekseret så det er ikke muligt at finde vedkommende af den vej.

Hilsen John Nielsen

Inge Nissen

I Sønderjylland efter 1.10.1876 har man jo heldigvis personregistrene, hvor man kan finde fødsler og dødsfald og frem til 1925 også vielser.

Inger Buchard

https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?epid=17217026#201949,38281871 er der øverst i menulinien et udråbstegn. Klik på det og send din fejlmelding.

Jeg TROR, årsagen til den manglende linkning er, at yderdateringen er ukorrekt - der mangler F K V D sammen med yderårene.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki