Kommer du forbi Rigsarkivets læsesal i Viborg?

Startet af Henrik Hardam, 20 Okt 2017 - 13:44

Forrige emne - Næste emne

Henrik Hardam

Jeg har bestilt materiale fra Rigsarkivet i Kbh til gennemsyn på Rigsarkivets læsesal i Viborg.

Materialet ligger klar - men nu kan jeg se på Rigsarkivets hjemmeside, at der er meget begrænset åbningstid (tirsdag-torsdag kl. 9-16). Jeg husker det som om, at der var flere muligheder (herunder nogle lørdage) for et par år siden, da jeg sidst var på besøg.

Jeg bor ca. 1 times kørsel fra Viborg og vil være nødt til at tage en feriedag fra mit arbejde, hvis jeg skal kunne nå frem i åbningstiden.

Er der nogen af jer, der kommer på læsesalen i Viborg i den nærmeste fremtid, og som vil hjælpe mig med at slå op i det materiale, jeg har fået hjem?

Mvh
Henrik

Louise Andersen

Hej Henrik

Skal forbi Viborg i morgen, så kan godt slå noget efter for dig.

Hilsen Louise

Henrik Hardam

Hej Louise.

Argh! Af en eller anden grund virker "abonnér"-funktionen ikke altid for mig, så jeg har først set dit svar nu :-(

Æv - men ellers mange tak for tilbuddet.

Jeg håber, en anden venlig sjæl kommer forbi læsesalen i Viborg inden så længe. Jeg har oprindeligt bestilt materialet med ønsket benyttelsesdato d. 27.10.2017, men jeg har allerede sidste uge fået en besked om, at materialet er ankommet og kan benyttes på læsesalen. Gad vide hvor længe det ligger der, inden det bliver sendt retur?