Villy Carlo Henry Schmidt, født 7.6.1898 i København - død hvornår ?

Startet af Vibeke Jespersen, 22 Nov 2017 - 08:15

Forrige emne - Næste emne

Vibeke Jespersen


Villy Carlo Henry Schmidt, født 7. juni 1898 Vor Frue sogn, København, søn af ugifte Agnes Thora Caroline Schmidt.
Han bliver gift 12. august 1919 i Kgs Lyngby kirke, Københavns amt, med Meta Margrethe Petersen.

Deres børn er født mellem 1918-1933 i Kgs Lyngby, Gentofte, Jægersborg og Hellerup sogne.

De bliver skilt mellem 1934-1940...

Hvad bliver der af Villy, hvor flytter han hen, hvornår og hvor dør han?

Mvh
Vibeke

Mette R Francke

Mette R Francke

Vibeke Jespersen


Hej Mette

Ved datteren, Elses konfirmation i 1934 i Hellerup kirke er de ikke skilt.
Ved datteren, Toves konfirmation i 1941 i Ordrup kirke, står moderen/Meta som fraskilt.

FT 1940 Hyldegårdsvej 27, Gentofte, står Meta som skilt.

Mvh
Vibeke

Jesper Larsen

Hej Vibeke Jeg har kenskab til Villy Carlo Henry Schmidt er kæreste med en af de 3 børn der er født i Præstø
Jeg er ny her på siden så jeg ved ikke om jeg gør det rigtig
Hilsen Jesper

Vibeke Jespersen


Hej Jesper Larsen,

Jeg var ikke klar over, at Villy Carlo Henry Schmidt flyttede til Præstø og stiftede ny familie.
Mon du kan oplyse hvor og hvornår Villy døde?

Venlig hilsen
Vibeke

Vibeke Jespersen


Jesper Larsen

Hej Vibeke
Jeg ser du har fonet død dagen kan du fortælle om de 4 børn af første ægteskab for min kæreste vil meget gerne vide om Hennes halv søskende
Hilsen Jesper

thorkild kanstrup jensen

Bemærk, at du kun må søge oplysninger om personer, der har været døde mindst 10 år. Hvis dødsåret ikke kendes, så brug som tommelfingerregel, at de ikke må være født indenfor de seneste 110 år.
Hvis du har brug for oplysninger om yngre personer, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.