Familien Madsen´s børneflok Djursland, opslag i FT 1930

Startet af Bent Jørgensen, 01 Dec 2017 - 13:21

Forrige emne - Næste emne

Bent Jørgensen

Hej alle
Jeg er ved at følge sporene efter børneflokken fra Søren Madsen, 24 apr. 1847, Carlby og Christiane Christensdatter, 15 jul 1850, Aalsrode,
Nogle af børnenes videre skæbne har jeg styr på, andre har jeg kun sporadiske overleverede oplysninger om.

Hvis nogen interesserer sig for samme familie kan jeg oplyse jeg har en del fotografier. hvoraf der kun er navne på nogle.

Jeg håber her at kunne få hjælp til at slå de fremhævede op i FT 1930, så jeg kan følge sporene yderligere.

Barn nummer 1
Jørgen Kristian Madsen, 26 jun 1872, Bredstrup. alt kendt

Barn nummer  2
Madsine Birthe Marie Madsen, 1874 13 juni, Grenaa s    Navne på ægtefælle og børn Jens Arnold Søren Age Thyra Oluf Ane


Barn nummer  3
Ane Kathrine Madsen 1877 10 feb Karlby s,


Barn nummer  4
  Mads Sørensen, 1879, 17 maj Hemmed s,         omtalt 1918 "Fisker Mads Sørensens hustru Erna, Grenaa"


Barn nummer  5
Edel Kristine Madsen, 1881 6 oct,  Hemmed s,   Ægtefælle og børn ,Edel Else Søren Oluf kristian Gudrun Nora Karen


Barn nummer  6
Jensine Madsen, ,19 april 1884  Voldby s omtalt "Grenå i 1906"


Barn nummer  7
Mariane Madsen født 4 Okt. 1886  Voldby, alt kendt

Barn nummer  8
Peter Madsen, død 1893.

Barn nummer  9
Petra Sørine Madsen,1893 8 maj, Sangstrup, Voldby s,   Ægtefælle eller barn Volmer   

Med venlig hilsen
Bent

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Bent Jørgensen

Hej Gitte
Tak for hjælpen.
Jeg var ikke klar over at FT1930 var frit tilgængelig på familysearch. Jeg trode kun den fandtes på myheritage, hvor man kun kan få adgang på uvisse betingelser.
Med venlig hilsen
Bent