Orla Peter Johansen døde den 3. januar 1967!!! ??? Hvor ???

Startet af Niels Ove Godballe, 02 Jan 2018 - 19:48

Forrige emne - Næste emne

Niels Ove Godballe

 Hej
Jeg har ledt og ledt, men har ikke kunne finde ham død???
Orla Peter Johansen var cykelhandler og boede indtil giftemålet på Valby Langgade 199, herefter flyttede parret til Damhusdalen 73, i Rødovre
Orla Peter Johansen født i Odensen Ansgar den 13. marts 1909 Forældre var Ugift tjenestepige Anne Autoinette Rasmussen 22 år
og udlagte barnefader Telegrafarbejder Jens Peter Johansen Fredericia - KB for Odense, Ansgar 1907-1911 opslag 64
                               
Dagny Agathe og Orla Peter blev gift i Timotheus Kirke den 29. juni 1946, vidnerne var Brudgommens far Jens Peter Johansen Fredericia og Frk. Grethe Nørgaard. KB for Timotheus Sogn 1941-1948 opslag 297.

Orla Peter Johansen døde den 3. januar 1967!!! ??? Hvor ???

mvh
Niels Godballe

Ellen Steen-Petersen

aneguf.dk står Orla Peter Johansen f. 13-03-1909 som død den 03-01-1976. Bopæl: Valhøjs Allé 91, 3.tv. 2610 Rødovre.

/Ellen

Niels Ove Godballe

Tak for det. Så er det jo ikke så sært, at jeg ikke kunne finde ham i 67, når det skal være 76...-)
mvh
Niels

Peter Kristiansen

Her er dødsannoncen fra Politiken d. 10. jan. 1976

[vedhæfting slettet af admin]
M.v.h. Peter Kristiansen

Niels Ove Godballe

Tak Peter, det var en stor hjælp.
Mon der også findes en dødsannonce på OPJ's kone: Dagny Agathe Christensen Johansen død Kirkevænget 5, i Rødovre den 15. december 2000??
Hvor finder du dem??
mvh
Niels

Peter Kristiansen

Hele Politiken er online fra 1884 og til idag. Men kun adgang for abonnenter - som mig :-)

Desuden er den delvist søgbar - men umiddelbart har jeg ikke fundet Dagnys død omtalt
M.v.h. Peter Kristiansen