Upload folder

Startet af Gitte Johansen, 08 Feb 2018 - 13:02

Forrige emne - Næste emne

Gitte Johansen

Hvis jeg vil vedhæfte et skærmbillede, siger den, at upload folderen er fuld, kontakt administrator. Er det herinde, eller er det på min Mac, der skal gøres noget??

Filen er ikke for stor.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Nu er det i orden
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jørgen Thue Pedersen

#2
Jeg får også nu beskeden Uploadfolder fuld, da jeg vil vedhæfte en fil på 12kb i Tydning.

Hvad er det??

Jeg må nok vente til en administrator er vågen. :)

----
Hvad vil det egentlig sige? Er det kun hos mig?  Er det "min skyld"?
Det ser da ud til at andre kan sende ; så det ville da være godt med en forklaring på problemet.
----
Det var i denne tråd:
https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,134272.0.html
mvh
Jørgen

Gitte Johansen

#3
Hej Jørgen


Jeg kan heller ikke få det til at virke igen.

Det kunne være dejligt at få at vide, hvad det er. Det burde være her i dette "program", så jeg tror ikke, det er os, der er noget galt med.

Har spurgt en, (min søn), som går for at være ekspert :) og han siger, vi ikke kan gøre noget ved det.

Vi savner/mangler vores webmaster, Arne.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Towle

Citat fra: Gitte Johansen [67] Dato 10 Feb 2018 - 09:03
Det kunne være dejligt at få at vide, hvad det er. Det burde være her i dette "program", så jeg tror ikke, det er os, der er noget galt med.

Microsofts personaleforenings skytteafdeling var på skydebanen. En programmør affyrede et skud, men der blev vinket "Blank forbier". Yderligere forsøg gav samme resultat.

Herefter skød han sig selv i foden og kaldte til dækningsgraven: "Jeg har lige testet geværet og det fejler altså ikke noget, så det må være jeres ende der er noget galt med". ;D

Gitte Johansen

#5
Hej Kurt

Forklar venligst, hvad du mener med det??

Mener du, det er os, der er noget galt med??
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Towle

Hej Gitte,

Nej, nej, jeg benytte blot lejligheden til at bringe lidt humor ind i forum. Ingen hentydninger af noget art.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Gitte Johansen

Så kunne det være meget sjovere, synes jeg, hvis du prøvede at vedhæfte noget i denne tråd, så vi kunne se, at det kan lykkes.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jesper Skov

Ældre vedhæftninger er nu fjernet, så der er plads til nye.

Med venlig hilsen

Jesper Skov

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Towle

Citat fra: Gitte Johansen [67] Dato 10 Feb 2018 - 09:34
Så kunne det være meget sjovere, synes jeg, hvis du prøvede at vedhæfte noget i denne tråd, så vi kunne se, at det kan lykkes.

Er denne sjovere? Næh, det er den vel ikke ???

Gitte Johansen

#11
Jo, den er da så fin. Jeg synes bare ikke, det var så sjovt med det andet, når man nu prøver at hjælpe en franskmand, der ikke kan engelsk, og jeg ikke kan fransk, hvor jeg så synes, det var nemmere at vedhæfte i stedet for på fransk at skrive cirka midt for til højre og bruge google translate til det.

Kirsten Thomas er dejlig at hjælpe, for hun hjælper andre udi det franske.

Efter at Jesper har klaret problemet, er det jo nemt at vedhæfte :D

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,133827.0.html
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Christian Grøndberg

Citat fra: Jesper Skov [99] Dato 10 Feb 2018 - 10:56
Ældre vedhæftninger er nu fjernet, så der er plads til nye.

Med venlig hilsen

Jesper Skov


Hej Jesper,

Hvad betyder dette? Betyder det, at hvis man slår op i et ældre indlæg med en vedhæftet kirkebogsside eller pdf, så er disse slettet?

Med venlig hilsen
Christian

Jesper Skov

Ja.

Langt de fleste gamle vedhæftninger findes i dag på ArkivalierOnline. Desuden er teksten jo forhåbentlig transkriberet.
Alle direkte links, der er indsat, er der selvfølgelig stadig.



Med venlig hilsen

Jesper Skov

Christian Grøndberg

Citat fra: Jesper Skov [99] Dato 11 Feb 2018 - 23:00
Ja.

Langt de fleste gamle vedhæftninger findes i dag på ArkivalierOnline. Desuden er teksten jo forhåbentlig transkriberet.
Alle direkte links, der er indsat, er der selvfølgelig stadig.



Med venlig hilsen

Jesper Skov

Gælder det kun vedhæftninger fra underforumet Tydning? Uanset så finder jeg det dybt problematisk, da dette vel ikke blot er upload'ede ting, som bare kan findes andre steder på nettet, men også billeder og tekster fra folks gemmer, som måske nu er forsvundet for bestandigt. Eller har jeg misforstået sagen?

Når folk søger deres aner frem via google, og de ikke finder de i teksterne omtalte vedhæftninger, så giver dette vel også grobund for misfortolkninger og forvirring?

I disse tider, hvor prisen for lagerplads blot falder og falder per terabyte, så undrer det mig, at der ikke "udbygges" frem for "opryddes".

Er jeg helt ved siden af?

Med venlig hilsen
Christian



Jesper Skov

#15
Det har aldrig været meningen, at man skulle upload billeder til dette forum. Grænsen har også været 500 kB på upload.

Vi har andre services som ukendtebilleder, medlemssider og kilder, hvor man bør gemme sådan noget.

Hvis nogen har mistet noget uvurderligt ved kun at have uploadet det i forum, så har vi vist en backup.


Med venlig hilsen

Jesper Skov


Desuden: Vedhæftninger bliver vist ikke indekseret af google, så hvis man finder søgemaskineudgaven af en tråd, er der ikke vedhæftninger.

Christian Grøndberg

Det var nu ikke for uploaderens skyld, men for alle andre. Men lad os blot lade det ligge her; jeg fik svar på min undren og fik vidst også i samme ombæring smidt et par holdninger på bordet.

God dag.

Med venlig hilsen
Christian