DIS-Wiki. Problemer?

Startet af Kaj Engholm, 09 Maj 2011 - 08:56

Forrige emne - Næste emne

Kaj Engholm

Jeg har prøvet at søge i DIS-wiki efter adoption og skilsmisse, for at se, hvor jeg evt kunde finde hvordan det gik for sig i tidligere tider, og hvor jeg evt kunne finde arkivalier desangående. I begge tilfælde røg jeg ind på en CRAIGSLIST annonceportal af en slags.
På startsiden er der ikke mulighed for søgning. Det er først når man er kommet ind på et emne ved at klikke direkte på det. Og på startsiden er der et faneblad "diskussion". Klikke man på det, kommer der  hvad der mest af alt ligner en kontaktannonce fra en norsk muslimsk mand, der søger gode venner!  Meget mystisk. Er der nogen, der kan give en forklaring på det?
mvh Kaj

Vagn Altmann

Du har ret, der er noget galt. Ifølge mit antivirusprogram er der en trojansk hest på søgeresultaterne og siderne bliver blokeret. Da du åbenbart ikke bliver advaret, kan det skyldes, at dit antivirusprogram trænger til opdatering. Jeg giver webmaster et praj.
Venlig hilsen

Vagn Altmann 6360

Arne Feldborg

Det er langt fra alle virusprogrammer der giver advarsel mod den side. Og siden i sig selv er vel også ret uskadelig. Men den skulle absolut ikke komme frem i Dis-Wiki.

Nu er det ikke direkte mig der administrerer den side, men jeg skal nok sørge for at der bliver taget hånd om det. Så vidt jeg kan se er det præcist samme situation som den der var for et par år siden.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/